• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Audio op 100%, toch laag volume

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijs van der Veen

Junior lid
Lid geworden
10 okt 2017
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Hallo mensen,

Sinds ik deze laptop met een voorgeinstalleerde Windows 10 heb heb ik gemerkt dat het volume niet erg hard kan.
Ik doe overal mijn volume op het hoogst, maar in 'afspeelapparaten' staat het alsnog heel erg laag.

(Zie de bijgevoegde screenshots voor duidelijkheid)
Ik heb dit geval met het normale volume maar ook met mijn DT 770 Pro 80 OHM koptelefoon.
De drivers zijn opnieuw geinstalleerd, helaas deed dit niks.
 

Bijlagen

  • Forum.zip
    33,8 KB · Weergaven: 11
Hallo,

Je kunt het geluid wel hard zetten?
Laatst was er iemand met de zelfde opmerking.
Ik heb toen hier gekeken mety oordopjes en die kon ik niet in hebben zo hard het geluid ging.
Maar in apparaat beheer bleef hij op 3 of 4 van de 8 streepjes, dus dit zou mogelijk niet anders kunnen.
 
ga voor de DFX Audio Enhancer je zult er geen spijt van krijgen ...deze gebruik ik al meerdere jaren en telkens hier iemand komt staan ze verstomd betreffende de het geluid dat ik hier uit de luidspreakers krijgt ..
 
DFX ken ik inderdaad, thanks voor de tip!

Maar is het niet raar dat die streepjes bij de geluidsinstellingen niet helemaal vol komen?
 
je bedoeld dus de volume streepjes in de afspeelapparaten ....wellicht dien je eens na te gaan of je wel het juiste afspeelapparaat ingesteld heb als het standaard te gebruiken afspeelapparaat ..

in onderstaande afbeelding zie je dat ik hier een volledige groene volume balk heb terwijl de dfx maar 3 streepjes aangeeft...
zet ik hier de volume zo dat de volume balk van de dfx vol is dan is het hier niet meer uit te houden ...heb hier al meermaals de politie aan de deur gekregen...


59f36c3d19c4c-Ashampoo_Snap_2017.10.27_19h25m34s_005_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan