• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Audio Record (Gratis)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin538

Gevestigd lid
Lid geworden
30 apr 2011
Berichten
393
Waarderingsscore
2
Hallo Allen,

ik ben op zoek naar een programma voor gratis geluidsopname,
op dit moment gebruiken we NCH Audio Recordpad,
maar dit is try Versie,

er zijn niet veel eisen,
het programma moet goed zijn en simpel,
er moeten sneltoetsen kunnen worden ingesteld.
het is een programma voor een kennis van me,

Wie o wie kan mij verder helpen?

Audacity hebben we al gecheckt is een simpel programma alleen koppelt deze de tracks aan elkaar bij opname zodra je opdracht geeft voor een nieuwe track.

het kan zijn dat ik wat verkeerd doe, maar dat hoor dan graag.

Met Vriendelijke Groet,
Erwin
 
Audacity kan aan al uw eisen voldoen
Heb je dan voor mij ook de beste instellingen?

Want als we geluid opnemen krijgen we wel 2 verschillende sporen, maar speelt ze tegelijkertijd af.
 
Heb je dan voor mij ook de beste instellingen?

Want als we geluid opnemen krijgen we wel 2 verschillende sporen, maar speelt ze tegelijkertijd af.
ik heb de instelling: MME; microfoon (realtek high); 2spoorkanalen; luidsprekers (realtek high) ver heb ik niets veranderd aan de standard
 
Audacity ben ik héél tevreden over,heb nog cassette tapjes van vroeger omgezet met een cassette
mp3 converter en is echt goed mits je het progje leert kennen.
 
ik heb de instelling: MME; microfoon (realtek high); 2spoorkanalen; luidsprekers (realtek high) ver heb ik niets veranderd aan de standard

Je kan met rechtermuisknop klikken op kanaal en instellen en microfoon instelling is goed denk ik
realtek high want windows staat er ook tussen geloof ik en die moet je niet nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan