• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

autocad 2004 in xp mode

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco21

Nieuw lid
Lid geworden
1 mei 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo,
Heb autocad 2004 geïnstalleerd in xp mode , met succes als vermelding op het einde.
Weliswaar kan ik autocad niet openen , zandloper start en stopt onmiddellijk en geen foutcode.
Ik vermoed dat het probleem komt omdat het een 32bit versie is in het 64bit systeem .
Zijn er mensen die mij kunnen helpen ?
Bedankt en fijne dag nog.
 
Wat als je rechtsklikt op de snelkoppeling en kiest voor 'Uitvoeren als Administrator' ?

Heb je ook al gekeken bij de tab compatibiliteit van de snelkoppeling of daar XP ingesteld staat, en alles als Administrator uitgevoerd wordt?

Een 32 bit programma hoort onder 64 bit Windows te werken.
 
Wat als je rechtsklikt op de snelkoppeling en kiest voor 'Uitvoeren als Administrator' ?

Heb je ook al gekeken bij de tab compatibiliteit van de snelkoppeling of daar XP ingesteld staat, en alles als Administrator uitgevoerd wordt?

Een 32 bit programma hoort onder 64 bit Windows te werken.

Uitvoeren als Administrator staat er niet bij
 
? ? ?
Kijk nog eens goed, het heet precies 'Als administrator uitvoeren'.

Anders (rechtsklik) onder de eigenschappen van de snelkoppeling kijken welk doel (de executable) daar gestart wordt. Dan rechtsklik je weer, en kiest 'Bestandslocatie openen', en dan start je die exe daar met een rechtsklik en 'Als administrator uitvoeren'.
 
Waarom een dergelijke oude versie?

de expers van het autodesk forum raden een vm aan net als lange pier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan