• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Automatisch 18:9 gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijs van der Veen

Junior lid
Lid geworden
10 okt 2017
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Hallo,

In mijn normale camera app van mijn Huawei P20 Lite staan de foto's op 16M in de 4:3 ratio. In Snapchat merk ik dat het automatisch op 18:9 wordt gezet, waardoor het bij mijn front en back camera's lijkt alsof ik de camera heb ingezoomed.

Ik heb al gehoord dat je simpelweg je ratio even verkeerd moet zetten en dan weer terug naar 4:3, en ook dat je voor de camera en de Snapchat app je cache moet legen, dat heb ik allemaal al gedaan. Deze telefoon is net een uurtje nieuw. Het opnieuw installeren van de Snapchat app werkt ook niet.

Heeft iemand hier een mogelijke oplossing? Ik zit op Android 8.0
 
Hallo Gijs,

Als ik hier kijk hebben meer mensen er last van.
Dus het lijkt een bug die nog steeds niet is opgelost.
Klik hier
Klik hier
 
Hallo Gijs,

Als ik hier kijk hebben meer mensen er last van.
Dus het lijkt een bug die nog steeds niet is opgelost.
Klik hier
Klik hier
Ik had inderdaad zelf ook nog niks kunnen vinden, ik hoopte dat iemand hier een eventuele oplossing zou weten. Toch bedankt voor je reply Aarie, ik wacht af, maar volgensmij speelt het probleem al een tijd, ik ben benieuwd of Snapchat er iets aan gaat doen!
 
Ja dit probleem speelt al langer.
Ik had ook al op hun eigen site gekeken maar kan er verder niets over vinden.
Maar je zou eens contact met hun kunnen opnemen.
Hopelijk weten hun nog een manier om dit goed te krijgen.
https://support.snapchat.com/en-US/co/inquiries
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan