• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Automatisch afdrukken bijlage outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Namtroov

Nieuw lid
Lid geworden
12 mrt 2019
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Goede middag,

Wij krijgen elke dag emails binnen met een bijlage, die moet worden afgedrukt. Omdat dit er per dag tientallen kunnen zijn, zou het mooi zijn dat dit automatisch gebeurt. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is, door bijvoorbeeld iets in vba outlook.
Met vriendelijke groet,
J. Voortman
 
Het is natuurlijk wel handig als we weten om welke versie van outlook het gaat. En om wat voor bestanden er moeten worden afgedrukt.

Misschien heb je hier wat aan Automatisch printen PDF Bijlage~
 
Wij werken met outlook 2016 en de bijlage is een pdf die op een labelprinter moet worden afgedrukt.
 
Een voorwaarde is sowieso dat de printer dan wel is ingesteld als standaard. Maar label is een, zoals men dat noemt, afwijkend formaat dus ik betwijfel of het gaat werken. Maar je kan de optie uit mijn bericht #2 proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan