• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Automatisch herstel voorbereiden loop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ADP

Nieuw lid
Lid geworden
20 mrt 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Laptop in kwestie: Medion Akoya, model e6416
Gisterenavond viel mijn laptop zonder reden 3x uit (adapter werkt en was aangesloten, geen melding). Toen ik deze na de 3e x wou opstarten gaf het het laadscherm met medionlogo weer en 'automatisch herstel voorbereiden'. Na een aantal seconden wordt het scherm terug zwart (hij valt wel niet uit) en gaat hij terug naar een gewoon medion laadscherm om dan weer zwart en automatisch herstel te tonen.
Een harde reset, dmv accu uit te halen en powerknop in te houden al geprobeerd, helpt niet. Iemand die weet wat te doen? Bedankt!
 
Lijkt mij een corrupted windows. Was je windows gisteren aan het bijwerken of heb je daar niets van kunnen merken? Ik veronderstel dat je windows 10 draait. Heb je al geprobeerd om in de veilige modus op te starten?
 
Start met een USB stick waar de installatiebestanden van W10 opstaan, te maken met de Media Creation Tool via bovenstaande link.
Met F10 kom je in het bootmenu, bij een uefi systeem dan ook de UEFI usb stick kiezen.

Dan in de herstelmodus voor een systeemherstelpunt kiezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan