• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Automatisch herstel voorbereiden (Windows10)

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd een ASUS notebook TP501UB, en stick is blijkbaar 4GB en geen 8GB die is blijkbaar zoek door de verhuis. Dus zal het voor morgen zijn om verder te gaan, toch alvast heel hartelijk dank om me tot zover te willen helpen. :)
 
Bij alles wat ik probeer krijg ik te lezen dat er een foutmelding of probleem is, bij opnieuw instellen van PC geeft hij : Er is een probleem bij het opnieuw instellen van PC. ...

(gebruikte een 32GB usb-stick)
 
kies "deze pc opnieuw instellen " zie bericht 12....
was tevens de optie in bericht 20 niet uit te voeren !
 
Ik had Deze PC opnieuw instellen gekozen en toen gaf hij de bovenstaande melding zoals in post 22 beschreven, Er is een probleem bij het opnieuw instellen van PC. En toen heb ik hem uitgezet daar hij al dagen steeds zelfde weergeeft zoals in post 22 al vermelde een probleem bij elke optie (met/zonder foutmelding).
 
dan zit er niets anders op dan een verse installatie opgestart vanaf een dvd of usb stick
 
Ik heb een usb stick (32GB) insteken met het programma "Media creation tool" erop staan en reageert er niet op, laptop start steeds zoals voorheen vermelde. :confused:
 
jij bent wellicht dan vergeten om deze stick als eerste bootoptie in te stellen in je bios
**het media creation tool dient niet op de stick te staan ...
jij dient het media creation tool te gebruiken om je een opstartbare usb stick aan te maken..
 
Hoe doe je dat ?? voor ik iets fout doe?
 
IMG_20180319_141856.jpg
Wat nu? Welke partitie formateren???partitie 3???
 
Mag alles van de harde schijf? Heb je je data op een externe schijf gecopieerd?
Zo ja, mag je alle partities verwijderen en dan kies je voor "nieuw"
 
Laat hij niet toe om "nieuw" te gebruiken. En zo goed als alle data staat extern buiten de laatste weken. Al vrees ik dat ik die sowiso kwijt ben. En belangrijkste ervan staat op een cloud.
 
Normaal als alle partities verwijderd zijn heb je 1 nieuwe niet toegewezen partitie en zou je op de knop "nieuw" moeten kunnen klikken. Zo niet, terug herstarten en nog eens proberen.
 
Hoe lang duurt een installatie? Momenteel blijft hij erg lang hangen bij het volgende "Bestanden voorbereiden voor installatie(100%)". Ik heb hem zelfs herstart na dat hij daar al uren op bleef draaien en er niks leek te veranderen , normaal??
 
Nog steeds schijnbaar hangend op hetzelfde???? (1 uur later)
 
Kreeg vandaag na meerdere pogingen steeds melding "Kan de registratiegegevens tijdens de installatie niet bijwerken." :rolleyes: DIt bij het updaten van windows tijdens de setup. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan