• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Autoreply Outlook (App)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
1.359
Waarderingsscore
3
Ik probeer een auto-reply in te stellen voor een Outlook account. Via de app slaag ik er niet in, maar als ik via de browser inlog kan ik wel de instelling vinden, maar staat er al geruime tijd 'Kan deze instellingen niet laden. Probeer later opnieuw.' Iemand die hetzelfde probleem heeft of weet hoe ik het kan oplossen?

Tenx!

Erick :) ;)
 
Al eens een andere browser geprobeerd?
 
Zowel in Edge als in Chrome werkt het niet.
 
Gebruik je wel een Outlook email adres?
Als u Automatic Replies niet ziet nadat u Bestand hebt geselecteerd, gebruikt u waarschijnlijk een Gmail-, Yahoo- of ander POP- of IMAP-account dat geen ondersteuning biedt voor de functie Automatische antwoorden van Outlook. U kunt een regel instellen op basis waarvan inkomende berichten worden beantwoord, maar alleen als Outlook actief blijft.

Gebruik jij Outlook in het Office pakket of de online versie?
 
@Rubensky en @Aarie25
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik gebruik de online versie. Tenminste, op mijn tablet heb standaard Word en zo meegeleverd gekregen.
 
Gebruik jij een ander email adres dan een outlook of live mail adres?
 
Ik gebruik ook de Outlook app en kan het wel instellen.
Heb jij het op de zelfde manier als mij kunnen aanpassen of niet kunnen vinden?
App openen- links boven op de 3 streepjes-tandwieltje-kies hier het email adres waar je het wilt instellen, mocht er meerdere hebben- klik op automatisch antwoorden en zet het schuifje aan.
 
Ik begrijp dat je de online versie gebruikt. Daarom vroeg ik je ook om eens een andere browser te proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan