• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Avatar verwijderen Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
1.359
Waarderingsscore
3
Hoe kun je een avatar/profielfoto verwijderen bij een Gmail-account? Ik kan overal vinden hoe ik deze moet wijzigen, maar ik wil graag weten hoe ik deze kan verwijderen zodat mijn initiaal weer in het cirkeltje komt te staan.

Ik weet dat ik kan aanpassen dat buitenstaanders het plaatje niet meer zien, maar ik wil er zelf ook van af.
 
Laatst bewerkt:
Je zou je profielfoto kunnen vervangen door onderstaande afbeelding:

5cd976fc8102d-letter_e_voor_Erick.jpg
 
Hey Porrelaar,

Bedankt voor de suggestie. Op het moment dat een alternatieve afbeelding zou uploaden, verdwijnt de andere foto daarmee uit het "archief"? Dus als ik daarna opnieuw een foto wil kiezen, staat de 'foto waar ik nu zo graag van af wil', er dan nog altijd bij?
 
Zou ik niet weten, Erick. Ik heb wel een Gmail account, maar ik heb er nooit een afbeelding aan gekoppeld.
Mijn vriendin en mijn nicht hebben wel een afbeelding (foto van zichzelf) aan hun account gekoppeld. Af en toe wisselen ze van foto. Zowel zijzelf als degenen naar wie zij mailen zien dan altijd alleen de laatste afbeelding.
Er is naar mijn idee geen ‘archief’ in je Google account waarin eerder gebruikte profielafbeeldingen bewaard worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan