• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Avatar

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 167621
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 167621

Gast
Hoi Lange Pier,
Volgens mij ben jij de moeilijkst bereikbare man in forumland! Ik had een mooie conversatie gemaakt: mocht ik niet versturen! Toen dacht ik heel slim aan de profielpagina: niks hoor! Dus nu maar zoals ik het eigenlijk niet wilde.
Bij Piep heb ik als ambassadrice een taak, maar hier meld ik me aan en lees veel berichten om iets op te steken. En af en toe klik ik maar eens op een avatar.
Vandaag was jij daarvoor aan de beurt en ik vind dat je een sublieme avatar hebt! Ik heb het een paar keer bekeken en het blijft leuk, dat wisselen!
Daarom mijn vraag: hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Kan ik dat ook? Of is het een soort staatsgeheim. Het mag altijd via een conversatie en ik zal het dan niet verder vertellen!
Ik hoop dat ik niet iets vreselijks vraag!
 
Dat was een kort maar krachtig onthuld geheim. En ik nog denken dat hier een groot technisch vernuft aan het werk was geweest!
Nou, dan zal ik moeten kijken of ik ook kan pikken (of, zoals we in mijn geboorteplaats Amsterdam zeggen: jatten). Maar........ ik heb je bereikt en dat vind ik al knap!
 
Raar antwoord in dit onderwerp
 
Een intermezzo maar antwoord staat in #39.
 
Op verzoek heb ik dit verplaatst.
Want dit ging niet over het topic zelf.
 
Heel goed van jou. Maar ik wist niets anders te bedenken: de gewone wegen waren niet te bewandelen en hier was hij 'bezig'.
 
Ik snap jou kant helemaal.
Alleen was er een melding gedaan om dit aan te passen. Maar nu kun jij wel in jou eigen topic verder over de avatar :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan