• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Azerty toetsenbord gezocht.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 167896
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 167896

Gast
Ik ben op zoek naar een azerty toetsenbord (Belgisch punt) zoals in deze link
Link
Blijkbaar is Google mijn vriend niet meer, ik vind alleen querty oplossingen.
Wie heeft een tip?
Alvast dank voor het meedenken.
 
De webshops uit jou link halen het toetsenbord direct uit China.
Vandaar de lange levertijden van 5 tot 30 dagen.
Hebben jullie in België geen websites net zoals Alieexpress?
 
volgens de derde afbeelding verkoopt deze verkoper ook dus de azerty oprolbare toetsenborden ...let op this de laatste die hij ter verkoop aanbied ! zie link via ebay
 
Sorry, misschien was ik niet duidelijk genoeg.
Ik heb de link gewoon als voorbeeld genomen.
Ik ben dus op zoek naar een waterdicht (siliconen) azerty toetsenbord met een usb aansluiting en de numerieke toetsen.
 
Edit de tip van Emi is idd waar ik op zoek naar ben.
Alleen vind ik €35 wat veel voor een 2de hands
 
Staat bij dat hij nieuw is.
Ook staat er een nummer bij, je kunt altijd even bellen.
 
er is op 2de hands ook een roze te krijgen voor 5€ maar denk niet dat je de roze wilt !
 
@ Swaken ,hm Taal toetsenbord Frans. Liever Nederlands, ik werk nu met een Frans azerty toetsenbord, de verschillen zijn toch vrij groot.
@ aarie, nieuw ok maar er komen nog eens verzendkosten bij, misschien heeft iemand nog een betere, lees goedkopere tip.
@ Emi, heb je de link van de roze, wil ik toch eens bekijken? De kleur zal me worst wezen.
 
hier is de link naar de roze van 5€
 
@ Swaken, ik bedoel het verschil tussen de Franse (Waalse) Azerty en de Nederlandse (Vlaamse) Azerty.
Deze zijn beide azerty maar er zit toch een (vrij groot) verschil in de toetsen.
 
Bij een belgisch toetsenbord heb je twee varianten . Belgisch punt en Belgisch komma.
Bij Belgisch punt staat er een punt bij het numeriek klavier en bij belgisch komma staat er een komma bij het numeriek klavier .
Dan heb je het frans toetsenbord (Frankrijk)
ik denk dat jij de taalinstelling Belgisch Nederlands en Belgisch Frans en toetsenbordinstellingen met elkaar verward .
 
Mooi bedank!
 
Beste helpers,
probleem is opgelost, gevonden wat ik zocht in de kringwinkel. (bij toeval,lucky me)
Prijs € 3.75 en nog een jaar garantie bovenop.
Aan iedereen, dank voor het meedenken.
De vraag mag op slot, ik zie niet direct hoe ik het zelf op opgelost kan zetten.
 
Goed om te horen dat je een goedkoop toetsenbord hebt gevonden.
Ik zal dit topic op opgelost zetten en op slot gooien. Want dan kunnen alleen moderators en admins.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan