• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Backup software vanaf een bepaalde datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevinpochet

Nieuw lid
Lid geworden
10 mrt 2020
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Beste

Ik heb al veel online gezocht naar een mogelijk antwoord op mijn vraag, maar ik geraak er niet aan uit.

Ik zoek een back-up software die ik maandelijks kan laten uitvoeren maar hij moet nl. Een belangrijke optie hebben en dat is. Enkel backup foto’s vanaf bv 01/01/2020.

Het mag free/paid software zijn.
Ik heb een Windows 10 x64 versie.

Indien het moeilijk is om zo’n software te hebben, kan iemand dan voor mij een script maken aub?

Bedankt mij te helpen.
Kevin
 
Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan.....

Ik laat hier elke dag een incrementele back-up maken op een vast tijdstip, geen omkijken ernaar en altijd een up-to-date back-up.
 
En waarom alleen de foto's? De rest van de bestanden is niet belangrijk? Een incrementele backup (alleen de gewijzigde bestanden worden opnieuw gebackupt). Is de beste optie.
 
Het zijn meestal foto’s die gebackupt moeten worden.

En met welke prog doen jullie incrementele backup? Voorkeur?

Alvast bedankt
Kevin
 
De reden waarom ik het vraag is dat mijn vorige hdd vol zit en nu wil ik de rest backuppen.

Ik wil ook niet de mappen uitsluiten die reeds gebackupt zijn want er komen steeds nieuwe binnen.

Kevin
 
Succes. Als je vragen hebt dan horen we het wel.
 
Zelf heb ik een voorkeur voor het, op dit forum vrij onbekende, maar in de zakelijke wereld zeer bekende en gerespecteerde, Veeam.

ben zelf ook erg fan van veeam vindt het geweldig vooral de optie om te laten backup naar one drive :p
 
Ik wil die Veeam downloaden en testen maar krijg geen profiel aangemaakt op hun site. Dit is blijkbaar nodig om een testversie te kunnen downloaden. Loopt steeds mank op mail-adres (=niet geldig, zegt ie)
 
Is nu toch gelukt via contact met Veeam zelf. Zal eens testen en naast Acronis leggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan