• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Backup W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

JP53

Junior lid
Lid geworden
31 jul 2015
Berichten
89
Waarderingsscore
0
Hallo, vandaag nog maar eens een keertje een backup gemaakt. De oude kunnen weg neem ik aan?



Mvg,
Jan
 
Als je een nieuwe hebt kan je de oude weggooien. Overigens is het altijd verstandig om 2 of zelfs 3 versies te bewaren.
 
OK, bedankt voor de reactie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan hoor!
 
Net voor het eind van het jaar nog even een backup gemaakt.
Blijkbaar onanks de melding gelukt.
Er ontbreekt een bestand ? Wat is dit?

Backup encountered a problem while backing up file C:\Windows\System32\config\systemprofile\SyncUP. Error: (The system cannot find the file specified. (0x80070002))

Backup.jpg
 
Qua backup zou ik een disk imaging programma als Acronis, Easus of Aomei gebruiken. Bij een eventuele crash ben je, na vervanging van de hd/ssd, binnen een paar uur weer terug in dezelfde staat als bij de laatste backup, zonder herinstallatie van Windows en programma's/bestanden.
Verder kan je belangrijke documenten in de cloud (Stack, Onedrive, etc.) zetten.
 
5c278c218e659-Screenshot_1.jpg
Kijk hier eens: een compleet software pakket systeemonderhoud. Misschien interessant. Nog slechts 2 dagen!
 
Via een link gaat niet lukken, had daar juist nog iemand en die kreeg alleen maar 50% te zien.
Voor de bovenstaande aanbieding ga je naar EaseUS.com. Rechtsboven in het search vak tik je "bundle" in, dan kom je op een zoekpagina en daar moet "your Christmas Countdown 75%..." tussenstaan.
Je klikt daar op en dan kom je op een pagina met 4 bundels waaronder bovenstaande, dit is de meest interessante. Het grootste voordeel is dat je levenslang 2x per de recentste versies krijgt zonder verdere kosten. Deze aanbieding is wel nog maar 2 dagen geldig, tot nieuwjaar dus. Ik heb ondertussen al 2 gratis updates gekregen. Zo'n aanbieding als deze is zeldzaam, meestal maar hooguit 50%.
Deze programma's werken zeer intuitief en gemakkelijk. Een backup van 100gb in 30 minuten maken en in 10 minuten teruggezet. Afhankelijk van de hoeveelheid data. Het makkelijkste is een systeembackup omdat je daar ook enkele bestanden uit kan halen.
 
Niemand een reactie op mijn vraag (post #5) ? Als ik iets wil kopen kan ik zelf shoppen.......
 
Die Windows Backup wordt al geruime tijd niet meer bijgewerkt/ondersteund door Microsoft. Zij raden zelf aan om via third-party-software te gaan voor backup.
 
Idd.
Systeem Afbeelding SIB) oplossing voor back-up ()
Het is raadzaam dat gebruikers de volledige schijf back-oplossingen van andere leveranciers gebruiken.
Uit deze link dus uit 2017 al.
https://support.microsoft.com/nl-nl...-or-deprecated-in-windows-10-fall-creators-up
Gebruik Aomei Free b.v.
Free Download AOMEI Software| Download AOMEI Backupper and Partition Assistant
Laat elke dag een incrementele back up maken dan is die altijd up-to-date.
 
Die Windows Backup wordt al geruime tijd niet meer bijgewerkt/ondersteund door Microsoft. Zij raden zelf aan om via third-party-software te gaan voor backup.
Hallo, ik gebruik acronis true image, kan ik het maken van Windows back UPS ergens uitzetten dan?
Thx
Catmen
 
Windows backup doet niets vanzelf die heb je dus zelf aangezet, zet 'm weer uit, bij backup uiteraard.
 
Goed, ga even zoeken waar ik dat deed.
Catmen
 
Selecteer backup > opties > niet plannen! Dan doet Acronis niets uit zichzelf, alleen manueel. Anders backup verwijderen als die weg mag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan