• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Batch file Tor

Status
Niet open voor verdere reacties.

LynxFade

Nieuw lid
Lid geworden
14 jun 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik heb meerdere oplossingen geprobeerd. Ik probeer met tor als browser games zoals Travian automatisch te openen. Doe ik iets verkeerd met deze batch file? Ik heb hierbij hulp nodig want hij kan .exe of niet vinden of tabs worden niet geopend. Iemand een idee of toevoeging?

@ECHO OFF
start /d "C:\Users\Lynx\Desktop\Tor Browser\Browser" firefox.exe
timeout /t 8
SET BROWSER="C:\Users\Lynx\Desktop\Tor Browser\Browser\firefox.exe"
SET WAIT_TIME=2
START %BROWSER% -new-tab "tx3.travian.com"
@ping 127.0.0.1 -n %WAIT_TIME% -w 1000 > nul
START %BROWSER% -new-tab "tx3.anglosphere.travian.com"
START %BROWSER% -new-tab "tx3.travian.nl"
timeout /t 50000
taskkill /im "firefox.exe"
pause
 
Beste LynxFade,

Ik heb even jou topic naar een andere plek verhuist, want hij stond nu tussen Hijack this, virussen en spyware. Hopelijk kan iemand jou verder helpen.
Succes met jou vraag.
 
Ik kan niet helemaal overzien wat je allemaal wil en kan met je batchfile (roestige ik), maar hier even een tip:
wanneer je tussen elke regel een opdracht PAUSE plaatst, dan wordt elke regel pas uitgevoerd wanneer je op een toets drukt, en kan je dus beter overzien door welke regel een foutmelding gegenereerd wordt. Je kan dan misschien ook beter even de '@echo off' opdracht weghalen (REM er voor plaatsen) zodat je de opdrachten in beeld te zien krijgt, maar dat kan helaas ook wel eens een onoverzichtelijk beeld zijn.

De foutmelding van het niet vinden van de exe komt waarschijnlijk van de tweede regel, ik vermoed dat er ook een pad voor firefox.exe moet staan, dus "C:\Users\Lynx\Desktop\Tor Browser\Browser\firefox.exe" als het te starten programma.
Verder zou je SET BROWSER ook aan het begin kunnen doen, dan hoef je dat hele pad helemaal niet te vermelden, maar wordt het
start /d "C:\Users\Lynx\Desktop\Tor Browser\Browser" %BROWSER%
zoals je later in het file zelf ook deed.

En even gezocht:
de opdrachtregel voor Firefox met nieuwe tabs hoort te zijn met een -url er tussen, dus b.v.
START %BROWSER% -new-tab -url "tx3.travian.com"
 
Ik denk dat je de quotes om het pad weg moet halen bij SET BROWSER, dat is namelijk niet nodig en als je iets doet wat gevoelig kan zijn voor quotes gaat het niet werken.

Misschien zit ik er helemaal naast, maar je kan het in ieder geval proberen. :)
 
@maarten70

Bij de SET BROWSER opdracht moet je zeker wel dubbele quotes rondom gebruiken, want er staat een spatie in het pad (...\Tor Browser\...), en met een spatie wordt dat pad dus als twee aparte parameters opgevat, wat zeker een fout genereert.

Echter bij "tx3.anglosphere.travian.com" weet ik het niet. Dat heeft normaal geen quotes nodig (bevat geen spatie(s)), maar dit is geen batch-parameter, dat is een parameter voor de Firefox opdracht, dus dan moet je weer even bij Mozilla zoeken. Maar ik denk dat dit zonder kan.

Misschien dat je nog wel https://www. voor de url's moet zetten, mocht het anders niet werken.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond een pagina met command line options voor Firefox.


Daar staat toch dat de optie -new-tab met daar achter een simpel url zou moeten werken.

Wanneer ik de volgende opdracht geef in de programmamap van Firefox ('Program Files\Mozilla Firefox' bij mij):
"C:\Program Files\Mozilla Firefox\Firefox" -new-tab tx3.travian.nl
dan krijg ik zeker wel een nieuwe tab met hun inlogpagina.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan