• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Batterij laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

koetjh

Senior
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
3.945
Waarderingsscore
0
Beste NationaalComputerForum!

Op het moment heb ik een probleem met de houder van mijn batterij in mijn laptop, de L460 Thinkpad. Hij is helaas 1 jaar geleden gevallen en daarbij is een stuk afgebroken waar de batterij in moet klikken. Zo te zien in deze afbeelding:

5b292773b01b6-IMG_20180619_175123.jpg


Het gevolg is nu dat de batterij er zo uit kan schuiven, en de laptop dus zijn power kwijtraakt. Heeft iemand misschien een idee om dit goed vast te zetten/ op te lossen?

Heb het al eens vast gezet met tape aan de onderkant. Ten eerste ziet dit er belachelijk uit en helaas blijft dat ook niet zitten.

Heb al meerdere reparatie winkels geprobeerd. Of ze durven het niet aan of geven oplossingen die ik zelf ook niet zou doen. Garantie is helaas verlopen.

Batterij in kwestie:
5b29293403790-IMG_20180619_175205.jpg


Geplaatste houding:
5b29298053d11-IMG_20180619_175223.jpg


Alvast bedankt,
Koetjh

P.s het nieuwe forum ziet er gelikt uit!
 
Ik denk dat je er weinig aan kunt doen om dat vast te zetten.
Heb je het al eens met ductape geprobeerd?
Dat blijkt beter zitten dan gewone plakband en daar heb je mogelijk een kleiner stuk voor nodig.
Ook is die in het zwart te krijgen waardoor het minder opvalt.
 
Kijk op Ebay naar een neiuwe accu.

Dat zal het probleem niet oplossen aangezien die er dan ook uit zal vallen. Het gat is namelijk te groot.

5b292c0e88db6-IMG_20180619_175123.png


Zoals hierboven te zien.
 
Ik denk dat je er weinig aan kunt doen om dat vast te zetten.
Heb je het al eens met ductape geprobeerd?
Dat blijkt beter zitten dan gewone plakband en daar heb je mogelijk een kleiner stuk voor nodig.
Ook is die in het zwart te krijgen waardoor het minder opvalt.

Zoiets dacht ik inderdaad al, helaas.... Het is niet mogelijk om het gat op te vullen met een bepaalde substantsie?
 
Zoiets dacht ik inderdaad al, helaas.... Het is niet mogelijk om het gat op te vullen met een bepaalde substantsie?

Dat moet het al precies zo passen dat de batterij blijft zitten.
Zal lastig worden.
 
open maken en bijwerken met polyster...nadien de opening passende maken ...
is dat teveel werk voor je dan gebruik je ofwel ducktape (eerder vermeld) of te wel dubbelzijdige plakband ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan