• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beamer werkt niet met PC met 2 beeldschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Gewaardeerd
Lid geworden
9 dec 2013
Berichten
1.739
Waarderingsscore
14
Ik heb al vele jaren een Medion I7 pc met 2 grote beeldschermen (VGA en DVI). Besturingssysteem WIN7.

Onlangs wilde ik daarmee met een beamer een professionele presentatie houden. Dat betekent dat ik n beeldscherm (op beamer niet zichtbaar voor het publiek!) wilde gebruiken om te bepalen wat ik wilde laten zien en dat uiteindelijk op het andere scherm wilde vertonen. De beamer moest dat beeld dan op het witte doek vertonen voor het publiek.

De opzet was dus bedoeld als een eigen monitor (rechterscherm) en een "beamer"monitor (= uitsturing naar beamer). Het publiek zou dus geen Windows-scherm zien maar alleen een maximaal beeld van de presentatie.

Lang mee bezig geweest maar dat lukte van geen kanten. De beeldschermen vielen weg - de beamer kon geen signaal vinden, ook niet met de Win7 functie: WINDOWSTOETS + P. - via de HDMI -uitgang rechtstreeks op de beamer ook geen beeld - VGA rechtstreeks op beamer ook geen beeld enz.

Iemand een idee hoe dat werkt: de regie houden op je eigen monitor en uitsturen naar een tweede monitor die hetzelfde beeld geeft op de beamer
(dat dus bestemd is voor het het publiek)?
 
Type Medion en merk en type beamer?

Zit er een videokaart in?
In de bios de igp en peg samen laten werken indien met videokaart, kun je ook de onboard gebruiken en de videokaart.
 
Het gaat om deze pc:
PC met Intel Corei7-2600 Processor MEDION AKOYA P5300 D (MD 8361)

? Zichtbaar intelligent
Intel Corei7-2600 processor
(3,4 GHz, 8 MB Intel Smart Cache, Intel Hyper-Threading Technology1, Intel Turbo-Boost Technology 2.02)

? Besturingssysteem
Authentieke Windows 7 Home Premium
Vereenvoudigt en versnelt je dagelijkse bezigheden.

? Graphics
ATI RadeonHD 5670 DirectX 11 met 512 MB DDR5 geheugen, DVI, HDMI- (ondersteunt HDCP) en D-Sub VGA-aansluiting.
? USB 3.0-aansluiting
Tot 10x sneller dan de tot dusver gebruikelijke USB 2.0

? Netwerk
Snel WLAN IEEE 802.11 n-standaard
Netwerk Controller Gigabit LAN 10/100/1000 Mbit/s

? 8 kanaals High Definition Audio
Sluit uw 8-kanaals surround-installatie aan en geniet van films, muziekbestanden of games met een adembenemend geluid.

? Harde schijf
1,5 TB (1500 GB) harde schijf voor meer dan 300.000 muziektitels of fotos.

? Werkgeheugen
6 GB (6144 MB) DDR3 SDRAM

? Brander voor meerdere formaten
Ondersteunt alle gangbare DVD/CD-normen,
incl. Dual Layer DVD-R en DVD+R.

? Inhoud verpakking
PS/2 toetsenbord en optische USB muis
MEDION application en support DVD
Windows 7 Home Premium Recovery DVD (64 Bit)

Afmeting (B x D x H) /Gewicht
ca. 18 x 39 x 39 cm/ca. 9 kg

De beamer werd geleverd door het bedrijf waar de presentatie werd gehouden. Ik weet niet welk type of merk dat was, maar het leek wel een professionele te zijn.

Ik kom nooit aan het BIOS.
 
Erg helder! Zo kom ik geen steek verder...
 
Je hebt een auto zonder benzine waar je in wilt rijden zonder dat je er benzine in wilt gooien, daar kom idd geen steek verder mee.
Duik in de bios.
Of koop een videokaart waar het wel mee kan?
 
Als ik in het BIOS kon duiken, dan was ik hier niet met mijn topic gestart! En hoe weet ik nou met wat voor soort videokaart dat wel kan. Ik zit hier eh... toch in het computerforum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan