• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beeld loopt zo nu en dan een paar seconde vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een opdracht dan:

post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.

    • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
    • Bevestig dat eerste dus.
    • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
Ik zie dat mijn motherboard 54 graden is!!! dat is wel heel erg warm? En mijn processor is ook 40+ graden
 
Laatst bewerkt:
Temps vallen mee hoor en het warme weer dit weekend kan daar ook debet aan zijn.

Want jij hebt een vrij jonge computer.
Maar bijtijds de kast openmaken en controleren op stofophopingen is een goede tip.

Beschik je over een stofzuiger die ook kan blazen, dan wordt het helemaal makkelijk om de kast te ontdoen van stof - doe dit alleen niet binnen!
Het is andere overkomen, dat de kamer daardoor onder het stof uit de computer kwam te zitten.

Ga naar het instellingspanneel van de nVidia kaart en zoek naar Count of performance levels en zet deze dan bij Prefer Maximum Performance van 1 naar 2
 
ik zie in de control panel iets staan met '' virtual reality vooraf gerenderde frames. met daarbij 1,2,3,4. Bedoel je dat ik deze van 1 naar 2 moet zetten?
 
Ik heb alles aangepast van de energiemodus. Dus alles naar optimale prestaties en nog steeds krijg ik het. niet vaak, maar af en toe.

Heb je enig idee wat het kan zijn? kapotte hardware maybe?
 
Of misschien al te hoge instellingen in de te spelen game?
 
het gebeurt niet eens tijdens het gamen. ik ben gewoon op internet, of kijk naar games op twitch. ik snap er niks van:(
 
de Grafische kaart, of de voeding eens laten nakijken
 
Dan denk ik aan de audiodriver.

Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
Kan het temperatuur related zijn? mijn moederbord en CPU zijn beide vrij warm zelfs als ik niks intensiefs doe. Processor rond de 50 en de moederbord zelfs 60 graden. terwijl ik op dit moment alleen dit bericht aan het typen ben.

Speccy wilde geen snapshot publishen, zal het later vandaag nog een keer proberen
 
Zet het opgeslagen textbestand in een code hier neer, verwijder wel eerst de Windows key.

Wat start er zoal mee op en wat staat er in de geplande taken?
Handig daarbij is Ccleaner bij gereedschap en opstarten.

Dit soort problemen ontstaan omdat er op de achtergrond iets iets wat ineens veel resources gebruikt en dan krijg je hiccups.
 
Niet zoveel programma's bij de opstart. ccleaner, onedrive, steam, avast Iastoricon (intel_, mousedriver, securityhealth en twitch.

In de scheduled task staan met name update checks van nvidia en dergelijke
 

Bijlagen

  • DESKTOP-81CUQ33.txt
    130,8 KB · Weergaven: 6
Wat is dat voor USB Audioapparaat wat bij jou voor het geluid zorgt?
Want een audiodriver is niet aanwezig, behalve dan die van de NVidia graka.
 
Vink ze eens uit in Autoruns64 die je als admin opent.

In opstarten alleen die voor drivers en anti virus aangevinkt laten en in scheduler tasks alles en rebooten, verschil?
Zo ja, dan zou het die sync voor onedrive kunnen zijn, die geeft bij sommige anderen ook hiccups.
Zal uittesten worden.
 
Wat is dat voor USB Audioapparaat wat bij jou voor het geluid zorgt?
Want een audiodriver is niet aanwezig, behalve dan die van de NVidia graka.

Voor zover ik weet heb ik niks qua USB audioapparaat aangesloten.

Verder heb ik met behulp van het programma alle andere stappen gevolgd die ik moest volgen. Hopen dat dit een verschil maakt
 
Heb je de geluidsproblemen met de luidsprekers of met de USB-hoofdtelefoon van Logitech?
 
ik heb geen problemen met de luidspreker of hoofdtelefoon van Logitech. Alleen mijn toetsenbord doet het niet super goed (zit een beeldscherm op dat hapert, maar de rest doet het goed). net na enkele dagen voor het eerst weer een korte freeze gehad
 
Wordt het dan niet tijd om een fatsoenlijk toetsenbord te gaan gebruiken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan