• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies beeld werkt alleen als ik met muis beweeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jouw computer heeft volgens mij een werkgeheugen probleem!

Memory - Type: Unknown Size: 7098 MBytes

Is de grootte al ongewoon - dit is helemaal bizar: SPD - Number Of SPD Modules: 0

Ergo: er zit geen herkenbaar werkgeheugen in jouw computer en dat is de oorzaak van al jouw problemen in Windows.

Heb jij nog garantie op deze computer?
 
Dat lijkt me op het eerste gezicht erg stug. Nieuw (4 maanden oud) , door hbo student gemaakt, altijd goed gewerkt en nu ineens geen werkgeheugen?
 
Het geheugen draait ook erg langzaam op 299Mhz.
Dat is zo'n beetje de snelheid van een 12 - 15 jaar geleden en niet die van DDR4.

Wat ook onbekend is: is het één lat of zijn het er twee.
Daarvoor zal je in de PC moeten kijken.
 
scheelt het dan als ik edge gebruik, daar heb ik die problemen helemaal niet?
 
Dat Speccy het werkgeheugen niet herkent is niet echt bijzonder. Types / soorten werkgeheugen worden iedere dag wel door fabrikanten 'in de markt gezet'. Speccy 'loopt' dus altijd achter. (dus ook qua herkenning van speed)
Als het e.e.a. in een andere browser wel werkt dan denk ik dat je er handig aan doet de browser waarin het niet werkt degelijk te verwijderen en daarna de computer opnieuw op te starten en die browser nogmaals fris te installeren.

Als het werkgeheugen defect zou zijn, dan zou je computer sowieso niet (meer) werken en gelet op het feit dat 'ie kennelijk verder goed werkt, is er met het RAM weinig aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
Chrome opnieuw installeren heeft geholpen, het werkt weer perfect. Flashpeak nog niet maar daar kijk ik vanavond naar
 
Opnieuw installeren Slimjet Flashpeak heeft niet geholpen, daar blijft het probleem duren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan