• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beeldscherm valt soms even uit en ben de beeldscherminstellingen kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannijssen49

Gevestigd lid
Lid geworden
4 mrt 2006
Berichten
216
Waarderingsscore
0
Wie herkent dit?:

Als ik op mijn (desktop)pc met willekeurig iets bezig ben, gebeurd het regelmatig dat plotseling alles wat op mijn beeldschermen staat, even verdwijnt, ik heb dan twee blanco beeldschermen. Na een paar seconden komen de items op de werkbladen en de openstaande bestanden dan wel weer terug. Tenminste meestal, maar vanmorgen bleef plots het extra beeldscherm zwart en werd uitgeschakeld, net als wanneer ik de slaapstand inschakel, en had ik alleen nog maar beeld op het hoofdscherm. Ook waren de toepassingen Excel en Google Chrome spontaan afgesloten.
Toen ik Chrome opnieuw opstartte, kreeg ik een melding dat de toepassing de vorige keer niet juist was afgesloten en de vraag of ik de pagina's wilde herstellen.
Ik hoorde van mijn dochter dat haar pc ook vaak deze kuren vertoond.

Heeft iemand een idee hoe dit kan?
 
🙄 Als eerste wat zijn uw systeem specificaties ?? oud /nieuw ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan