• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Begin van de lente

porrelaar

Senior
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
16.735
Waarderingsscore
333
Mijn startpagina is https://www.google.nl/
Leuke Google Doodle vandaag:

58cfc8d11dd9d-first-day-of-spring-2017-northern-hemisphere-5171021979058176.2-hp.gif


Ik kijk naar buiten en zie voor mijn huis inderdaad velden met bloeiende narcissen. Ik doe een stap naar buiten en het weer doet nog helemaal niet lenteachtig aan. Ik geef die muis groot gelijk; die kruipt weer onder de wol totdat betere tijden aanbreken.
 
Vorige week was het twee dagen lente. Maar het is nu helaas weer koud en miezerig. Inderdaad allemaal weer narcissen, krokussen en overal vogels, maar het weer werkt helemaal niet mee...
 
Het weer zit niet mee. Als ik van achter mijn pc naar buiten kijk ziet het er maar troosteloos uit! Alleen maar regen.
 
Daarom ben ik vandaag maar naar de tandarts geweest.
 
Het waait hier nu ook nog een halve storm (windkracht 6). Lijkt eerder herfst dan lente.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is het buiten 10 graden Celsius, voelt het aan als 7 graden en de wind waait met 8m/s.
 
Hier aan deze kant waait het ook vandaag flink en is het niet helemaal droog.
 
Hier breekt ondertussen de zon door.
Buiten is het droog maar erg winderig.
En ik vermoed dat de vermeerderde wind in ons land een blijver is en dat we ons daaraan moeten wennen.
 
Ik woon in de buurt van de kust dus wind hebben wij hier eigenlijk altijd wel.
 
Jaren terug las ik een melding dat het op de wereldzeen harder was gaan waaien.
Ik kon daaruit dan de conclusie trekken dat dit ook het land zo zou zijn!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan