• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ben op zoek naar een losse toets v e Toshiba laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bandolera

Junior lid
Lid geworden
19 aug 2007
Berichten
99
Waarderingsscore
0
Ben op zoek naar een toets met de slash naar links en een streepje als je de shift toets gebruikt het is van een toshiba A 300 16I is nu pianoglans zwart maar hoeft niet pers bij mijn toets zijn de haakjes afgebroken en navraag levert alleen op dat ik een totaal nw toetsenbord moet kopen, wie kan mij helpen of weet raad.
 
Zoek op Marktplaats of Ebay naar een vervangend toetsenbord - losse toetsen is als zoeken naar een heel klein naaldje in een grote hooiberg.
 
Hallo, ik heb een oude toshiba satellite 4060XCDT. Is aan oudje. Maar de toetsen zijn grijs. Je mag m gratis komen ophalen.
 
Re: toshiba toets

Ben op zoek naar een toets met de slash naar links en een streepje als je de shift toets gebruikt het is van een toshiba A 300 16I is nu pianoglans zwart maar hoeft niet pers� bij mijn toets zijn de haakjes afgebroken en navraag levert alleen op dat ik een totaal nw toetsenbord moet kopen, wie kan mij helpen of weet raad.

Hallo ik had eerder ook dit probleem, heb toen toshiba een mail gestuurd en keurig na een paar dagen een nieuwe toets ontvangen en wel geheel gratis. Dus niet moeilijk doen gewoon toshiba schrijven
Succes Delta1663
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan