• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Beperkte modus vs commentaren in/uitschakelen

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Iemand idee of beperkte modus vs commentaren in/uit schakelen apart in is te stellen ? Als beperkte modus in of uit schakel
gaan de commentaren evenredig mee. Lijkt mij toch twee aparte soorten van zaken. BV, iemand die geen bloed kan zien, kan het woord bloed wel (makkelijker iig) lezen lijkt mij. Zag niet hoe contact met you tube op kon nemen, misschien iemand hier een oom heeft die er werkt, misschien dat die even een seintje kan geven wat ik er van denk (ja, regel dat maar 's even lief voor mij, dank je wel).
 
YouTube zegt er dit van:

Beperkte/veilige modus in- of uitschakelen
De beperkte modus (veilige modus) is een optionele instelling die je op YouTube kunt gebruiken om mogelijk niet-gezinsvriendelijke content weg te filteren die je liever niet ziet of die je niet geschikt vindt voor anderen die je apparaat gebruiken.
Android ComputeriPhone en iPad
De beperkte modus in- of uitschakelen
Android-app

Mobiele site

Android TV

Problemen met het uitschakelen van de beperkte modus

Op computers van bibliotheken, universiteiten en andere openbare instellingen is de beperkte modus mogelijk ingeschakeld door de systeembeheerder. Gebruik je een openbare computer en kun je de beperkte modus niet uitschakelen, neem dan contact op met de systeembeheerder.
De beperkte modus beheren voor je gezin
Als je een ouder bent en de Family Link-app gebruikt, kun je naar de instellingen van de app gaan en de beperkte modus inschakelen voor het account van je kind. Als je de beperkte modus via Family Link hebt ingeschakeld voor het account van je kind, kan je kind deze instelling niet wijzigen op de apparaten waarop het ingelogd is.
Meer informatie over de beperkte modus
We gebruiken allerlei signalen om mogelijk niet-gezinsvriendelijke content op te sporen en weg te filteren, zoals de titel, beschrijving en metadata van video's. Ook kijken we naar leeftijdsbeperkingen en gaan we na of content aan de communityrichtlijnen voldoet. De beperkte modus is in alle talen beschikbaar, maar door verschillen in culturele waarden en gevoeligheden kan de kwaliteit variëren. Als de beperkte modus ingeschakeld is, zie je geen reacties bij de video's die je bekijkt.
De beperkte modus werkt op browser- of apparaatniveau. Je moet de modus dus inschakelen voor iedere browser die je gebruikt. Als je browser meerdere profielen ondersteunt, moet de modus voor ieder profiel afzonderlijk worden ingeschakeld.



Het antwoord luidt dus : "Nee, da's kennelijk niet afzonderlijk van elkaar in te stellen."
 
Ik wil pleiten voor gescheiden in te stellen, daargelaten of ik het zelf al gebruik of niet, maar vind toch twee heel verschillende dingen maar op één hoop. Nou ja, heb ik blijk gegeven van mijn mening erover ergens, mij de kous daar wel mee af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan