• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Beschadigde video bestanden herstellen

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 118422
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 118422

Gast
Kan iemand me bij het volgende helpen:
Tijdens de vakantie zijn er videofragmenten gemaakt, en die kunnen we om de een of andere reden niet afspelen. De fragmenten zijn in mov opgeslagen maar zowel Quicktime als Vlc kunnen er niets mee. Je ziet wel dat er data in de fragmenten staat.
We vermoeden dat de bestanden beschadigd of corrupt zijn, ik heb al wat programma's zoals easus data recovery geprobeert. Die converteert ze dan wel, maar ook die spelen niet af. Er is een codec pack geïnstalleerd.
Mvg Ron
 
Quiktime is een heel groot veiligheidsrisico in jouw Windows; dat tool is al jaren geleden door Apple verlaten.

Welk codecpack heb jij geïnstalleerd?
 
Dat is inderdaad een goed pakket.

Hoe heb jij die video's overgezet en staan deze ook nog in de camera zelf?
 
Waarmee zijn ze gemaakt (merk en type) en waar staan ze op (ook merk en type)?
En dan doe je?
Afspelen via het opname toestel naar de computer ook mogelijk?
 
Ze zijn gemaakt met een Panasonic DC-FZ82 camera en stonden op een Sandisk Extreme pro 300MB/sec klasse 10 SD kaart waar we nooit problemen mee hebben. Deze kaart is inmiddels geformatteerd voor verder gebruik.
 
Hallo,

Loopvogel ben jij ook Ron01 omdat je antwoord op de vraag van Abraham54 geeft?
 
Ja, nu je het zegt. Ik heb ws een dubbel account. Zal er eentje verwijderen want schept alleen maar verwarring
 
@ Lange Pier: ik snap jou opmerking niet.
Ik stel een vraag over reparatie van beschadigde bestanden op de pc, in de hoop dat iemand positief reageert en zegt: dat heb ik ook gehad en kon de data redden met dat programma of dat bedrijf.
 
Nou, dat wilde ik dus weten. Bedankt voor het antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan