• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bestaat er een pc sloperij, dat iemand misschien weet ?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Dus net als bij auto's, dat je daar dan een los onderdeel kan krijgen ?
 
Laatst bewerkt:
Ja, zoek echt iets waar bv oude monitoren en pentium 4 bv liggen te wachten op vernieteging of zo, maar zolang ze er nog zijn, dat onderdeel voor wat geld op te halen is (of bestellen).

Ps u bedoeld met uw onderschrift misschien , in geval van dat bestanden waarde voor persoon hebben, dat daar toch maar blind vanuit gaan ?,.......... hmpfhhah, . kweet het nog zo niet daar mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, klik op de websites en je vindt denk ik wel wat je zoekt.
 
Iemand anders nog, die iemand weet die echt als princiepe gelijk werkt als een auto sloperij dus nogmaals, maar dan op pc gebied ? Bedankt eerdere antwoorden, daar niet van (voor wat het u zal van me, ik weet niet, maar toch maar ff).
 
Even voor de zekerheid: klik voor de grap eens op de gelinkte websites en kijk voor welke dumpprijzen zij hun accessoires te koop aanbieden, als ware het een computer sloperij...…….
 
Laatst bewerkt:
Beetje een rare vraag. @quandor geeft precies wat je zoekt en dat vind je dan niet goed genoeg.
 
Mogelijk dat @GeWij over het woord "accessoires" op beide websites heeft heengelezen, want idd. daar staan precies de onderdelen die je, als het een auto zou betreffen, op de sloop zou vinden.
 
Beetje laat, links komen wel in de buurt, en had kans geweest dat daar te vinden zou zijn, maar sites meer gericht op tweedehands verkoop ipv meer passieve (in mijn idee) manier van doen van auto sloperij. Maar als op link van site ook was gelukt, praktisch voor mij net zo goed geweest natuurlijk. Nog ff, voor wat het waard was.
 
Even voor het gemak: welke onderdelen zoek je precies?
 
nou dat ouwe meuk gaat vaak naar de kringloop of reclycling, die beuren nog tussen te 50 cent tot 2 euro voor dat troep. Geen handelaar meer die dat opkoopt. de enige kans dat je iets vind marktplaats afstruinen naar hobbysten, die zijn er genoeg. Maar in de handel zul je dit nog zelden vinden, Dus of kringloops bij langs of de lokale stortplaats van de gemeente.
 
Wel genoeg tips. Wat ik zocht is idd zoals bij kringloop, eens in magazijn kunnen kijken daar, en ligt dus een stapel aan oude pc's e.d.. maar ze verkopen alleen compleet geassembleerde apparaten. Maar bedankt verder iig. Genoeg andere mogelijkheden wat bij elkaar te scharrelen (dus) , kan op slot verder wel mijn part.
 
elke stad adverteerd er altijd wel iemand: " ik haal uw oude computers op gratis of voor weinig"
de meeste van deze figuren vragen niet veel voor losse onderdelen. En staan meestal op marktplaats.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan