• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies bestandsindeling wordt niet ondersteund ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

julie v

Nieuw lid
Lid geworden
18 nov 2017
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Help! De helft van mijn foto's kan ik bekijken en de andere helft niet. Daar krijg ik de melding dat de bestandsindeling niet wordt ondersteund. Het zijn foto's van een communiefeest. Iemand een idee?
Greetz
Julie
 
jpeg, maar ook in raw getrokken, dus beiden
 
Jpeg is hetzelfde als JPG .
Met welk programma bekijk je de betreffende foto's?
 
photoshop en gewoon het windowsprogramma. nooit problemen mee gehad. Het is zo dat wanneer ik de foto's genomen heb, ik ze op de pc al direct niet on zien.
 
Voor Photoshop zal jij de RAW-add-on moeten installeren om die RAW-afbeeldingen te kunnen bekijken in Photoshop.

JPEG mag mijn inziens geen probleem zijn voor Photoshop.

Alternatief om vrijwel alle afbeeldingen te bekijken: XNView: https://www.xnview.com/en/
 
Die heb ik, ik trek al jaren foto's op deze manier. Bewerk ze soms raw ook.
Nu lukt het niet om dit te openen.
 
Vreemd - welke versie Photoshop?

Met XNView moet je in ieder geval alles kunnen bekijken.
 
Help! De helft van mijn foto's kan ik bekijken en de andere helft niet. Daar krijg ik de melding dat de bestandsindeling niet wordt ondersteund. Het zijn foto's van een communiefeest
Staan deze communiefoto's al jaren op je pc of heb je die onlangs op je pc gezet?
Wanneer dat laatste het geval is, dan zou het kunnen zijn dat er iets mis is gegaan bij het importeren van de foto's van je camera naar je pc.
Staan diezelfde foto's ook nog op je camera? Zo ja, kun je ze daarop nog bekijken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan