• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

betekenis spec moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoG

Bekend gezicht
Lid geworden
19 feb 2018
Berichten
153
Waarderingsscore
2
Hoi,

Ik ben een PC aan het samenstellen en heb een vraag over een MoBo:
In de specs staat maximum geheugen grafische adapter 2048 MB
Is de grafische adapter een losse grafische kaart of is dat iets op het moederbord zelf?

Zou deze kaart gebruikt kunnen worden?
 
Dat Asus bord is bedoeld voor een APU CPU van AMD, waarom dat bord?
Graka is verder onafhankelijk van het te gebruiken mobo maar zou een ander bord kiezen, mis alleen de gekozen CPU.
Daarnaast zijn er betere webshops.
Wat is het budget en waarvoor gaat de hardware gebruikt worden?
 
Ik had dit bord op het oog vanwege de prijs en omdat ik eens een AMD wil hebben ipv Intel. Waarom? Om eens iets anders te hebben en AMD op het moment voor minder geld beter presteert als ik YT video's mag geloven.
Budget ligt tussen 700-800 euro. (Zit nu in verhuizing dus moet nog even wachten maar als het vakantiegeld er is dan mag het er een keer van komen :).)
Ik heb nu de AMD Ryzen 5 2600 processor op het oog.
De functie van de PC moet worden, huis-PC zoals de huidige, extra t.o.v. de huidige dat hij spellen als World of Tanks, DOOM vlot moet kunnen draaien. Ben een tijdje geleden begonnen met SIM-racen maar daar ben ik inmiddels van genezen vanwege onsportief gedrag bij het online racen. (stuurtje is alweer verkocht, gelukkig was dat het enige wat ik nog aangeschaft had daarvoor).

Alle advies is welkom, ik zou graag een keer zelf iets bouwen maar ben niet zo heel er thuis in wat er verkrijgbaar is en wat nodig is.
 
Dus je wilt een volledige PC met een AMD proc voor dat budget om zelf te bouwen?
 
Kijk eens naar deze, iets boven budget meer met een veel betere videokaart, die 1050ti is erg achterhaald.

Of zelfbouw met zoiets, met een M.2 slot voor een SSD met het NVMe protocol.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan