• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Betrouwbare website om software te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem269

Gevestigd lid
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
215
Waarderingsscore
8
Kent iemand een vertrouwd adres voor software Windows 10 Home 64 bits
 
Bedoel jij dat jij een licentie voor Windows 10 wilt kopen?
Wil jij soms een Windows 7 computer upgraden?
 
windows 10 valt niet onder software meende ik .. en denk dat de TS eerder goeie download site's bedoeld zonder dat hij iets extra's meekrijgt !
kwestie van opletten en zeker niets downloaden met een vermelding van Softonic.
 
Dat zou goed kunnen, maar als hij zo onduidelijk zijn vraag stelt, blijft het gissen.
Misschien kan hij beter aangeven wat hij precies zoekt.
 
daar heb je gelijk in de vraagstelling is te vaag ... !
 
windows 10 valt niet onder software meende ik ..
Jawel, het Windows 10 besturingssysteem valt 100% onder software.
Ik denk dat willem269 gewoon Windows 10 64bit wil installeren, en een vertrouwd adres zoekt.
 
Dat zou kunnen, maar als hij iets duidelijker is, dan kunnen wij er iets mee.
Want voor het zelfde geldt wil hij Windows 7 upgraden, terwijl dit gratis kan.
 
Ok, als dat nog kan is dat een prima optie.
 
Heren, bedankt zo ver. Jullie snappen het, ik snap er weinig van. Weet alleen dat ik een laptop heb met Windows 7 er op. Daar willen we inderdaad Windows 10 op hebben.
 
Heren, bedankt zo ver. Jullie snappen het, ik snap er weinig van. Weet alleen dat ik een laptop heb met Windows 7 er op. Daar willen we inderdaad Windows 10 op hebben.

Die kun je nog steeds gratis upgraden naar Windows 10.
Lees dit maar eens door :)
 
Ik installeer niet vaak, maar het is wat ik je kan vertellen:

( Vraag: heb jij nu een 32bit Windows 7 ? Want je kan dan alleen upgraden naar 32bit Windows 10.
Als je dan eenmaal naar 32bit Windows 10 bent geupgrade, dan kun je wel Windows 10 64bit installeren, maar dan moet je hem daarna 'schoon' installeren, dus een flinke stap extra )

Heb je nu een Windows 7 - 64bit ?
je download van Microsoft.com een tooltje wat z.g. installatie media kan maken, en dat heet Media Creation Tool.
Hiermee kan je naar wens:
* of direct de upgrade uitvoeren.
of kiezen voor 'Installatiemedia voor een andere PC maken'. Daarmee kan je:
* of een DVD branden waarmee je Windows 10 installeert (of upgrade).
* of een USB stick maken (8GB min.) waarmee je Windows 10 installeert (of upgrade).

Zelf maak ik liever fysieke media, want dan heb ik een herhaalbare procedure die ik zelfs off-line kan uitvoeren.

Zie de link "Deze PC met het hulpprogramma upgraden naar Windows 10" op deze pagina:
De link daar "Het hulpprogramma downloaden" geeft je dus een programma wat een installatie DVD of USB stick kan maken.

Hoe het gaat met je licentie:
de oude methode van het invoeren van een product key om je Windows te valideren is afgeschaft. Als jij upgrade vanuit W7 of W8, dan heb jij bij die installatie jaren geleden al een product key ingevoerd, en is je installatie dus al legaal bevonden. De upgrade naar Windows 10 herkent dat, en noteert op een MS server jouw hardware-profiel en de bijbehorende Windows 10 installatie. Invoeren van product key is dus niet meer nodig. Ook wanneer je later her-installeert heb je dat niet meer nodig, want de MS server zal jouw hardware herkennen, en jouw installatie automatisch als legaal valideren.

Dit voeg ik nog even toe vanuit de link die Aarie25 hierboven geeft:
"Er zijn twee upgradeversies: Windows 10 Home en Windows 10 Pro. De te installeren versie is afhankelijk van de reeds geïnstalleerde Windows-versie:
* Windows 7 Starter, Windows 7 Home Basic en Windows 7 Home Premium zijn gratis te upgraden naar Windows 10 Home,
* Windows 7 Professional en Windows 7 Ultimate zijn te upgraden naar Windows 10 Pro.
* Voor Windows 7 Enterprise-gebruikers is geen gratis upgrademogelijkheid beschikbaar.
"
 
Laatst bewerkt:
Ter verduidelijking heb ik de titel aangepast.
 
Ik heb inderdaad dat programma gedownload en gedraaid. Meerdere keren. Of ik het direkt of via een stick wil installeren, hij komt in beide gevallen met dezelfde fout melding:
Error: 0x8007001F - 0x20006 the installation failed in the SAFE_OS phase with error during REPLICATE_OC operation while upgrading to Windows 10 from Windows 7

Wat is er verkeerd?
 
wat gebeurt er indien jij op update now klikt inplaats van met het media creation tool aan de slag te gaan ..
 
hoe bedoel je update now, windows 7 home premium heeft alle beschikbare updates
 
als jij de link opent in bericht #11 dan zie je wat ik bedoelde ..
 
hallo, heb je het zelf wel eens gedaan dan weet je wat ik bedoel #13
 
Deïnstalleer de huidige virus-scanner en deïnstalleer de audio driver.
Start via de bootmenu key met de USB installatie stick en voer dan de upgrade uit.
Bootkey is afhankelijk van het merk bios.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan