• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beveiligde map verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefanH

Gevestigd lid
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
493
Waarderingsscore
0
Beste leden,

Sinds het moment dat ik twee mappen op mijn externe HD heb ontkoppeld van de libraries op mijn oude laptop,
zijn deze beveiligd en kan ik de bestanden die in deze mappen staan niet meer openen. Ik wil ze nu verwijderen;
is er een tool voor om dit makkelijk te laten gebeuren? Ik heb al wat rondgezocht maar tevergeefs. De beveiliging van
de desbetreffende mapjes n voor n wijzigen rooft te veel tijd; we hebben het hier over meer dan 150GB aan bestanden.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet,
Stefan
 
Kun je wat meer informatie bieden over welke melding je krijgt tijdens het verwijderen?

In het geval dat je het bestand niet kan verwijderen omdat het bestand in gebruik is probreer lockhunter eens: http://lockhunter.com/
Deze tool kijkt welk programma ervoor zorgt dat het bestand niet verwijderd kan worden.
 
Lockhunter werkt naar mijn mening beter (unlocker werkte niet op mijn x64 systeem) en is ook gratis. Maar je moet gebruiken wat je zelf fijn vindt :biggrin:.
 
Gratis die lockhunter?
En unlocker werkt prima op een 64 bits systeem, wel de laatste versie gebruiken.
 
Unlocker is een prima tool, alleen even opletten bij het installeren ervan en de de vinkjes voor de Deltasearch-toolbar verwijderen!
 
Anders kun je je aanmelden bij hijackthis...
 
Gelukt met DelInv, hartelijk dank voor de hulp!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan