• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beveiligings update of virus scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben helaas geen Windows Phone user.
Maar heb het wel altijd een interessant besturingssysteem gevonden.
Blijkbaar is het makkelijker om voor Android apps te maken dan voor Windows.
En gezien veel mensen wild zijn van apps gaan die dan toch voor Android.
Eerlijk gezegd is dat ook de reden waarom ik uiteindelijk ook voor Android heb gekozen.
Er waren toen apps die Windows niet ondersteunde.
 
Oké, dan had ik jou verkeerd begrepen.
Wat de stabiliteit betreft, idd. Windowsphone OS draait als een tierelier.
Op mijn Samung S7 gebeuren soms de vreemdste zaken. Zo doe ik bijv. middels de ING app een betaling en vervolgens blijft er tot in de lengte der dagen het cijfertje 1 op het icoontje staan (welk cijfertje aangeeft dat er nog een betaling gereed staat). Pas na het uit en weer aanzetten van de Samsung verdwijnt het cijfertje. Daar het een 'werk' telefoon betreft wordt deze Samsung zeer nauwkeurig voorzien van alle updates dus daar zal het niet aan liggen.
 
Laatst bewerkt:
Heel grofweg gezegd: Windows 10 kwam veel te laat om de MS smartphones het leven makkelijker te maken.
Het bleef nu eenmaal daarop steken, ook na de aankoop van Nokia kon Microsoft geen impact maken en bleef de Windows phone - hoe goed die ook werd een niche product.
 
Doordat te weinig mensen die telefoons kochten, werden er steeds minder apps ondersteund omdat het te duur werd.
Daardoor werd het nog minder interessant voor mensen en dan gaat Microsoft ook stoppen met de ondersteuning. Zeer jammer maar logisch.
 
Maar waar het eigenlijk om ging.....
Updates zijn dus wel belangrijk als je bv gebruik maakt van internet bankieren.
 
Updates zijn dus wel belangrijk als je bv gebruik maakt van internet bankieren.

Maar toch is het veiliger dan via een computer. Mits je geen openbare wifi netwerk gebruikt. Met 700 tot 800 lekken per jaar voor Android zijn er volgens mij nog weinig grootste problemen geweest.
 
Dat hoor ik graag.
Heb je trouwens je nieuwe Nokia al?
 
Nee die bestel ik volgende week, nadat ik ben verhuisd. Maar hij komt snel :)
 
De motorola g7 plus is nu ook uit.
Ook erg interessant.
Dat word mijn volgende.
 
Ik vind dat scherm te groot, voor de rest een mooie telefoon.
Ik neem nu een 5.5 inch, anders had ik de Nokia 7 genomen met 6 inch.
Maar de Windows telefoon vind ik al groot en de 6 inch is zelf nog 1.5 cm langer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan