• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bij deze graag opteren voor anonieme donatie knop.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Nu wordt een beetje gedwongen te geven misschien, want je weet met bankoverschrijving dat het bij iemand bekent is, zo krijg je sosiale druk misschien, en is vrijblijvende er wat af. Moest het toch even kwijt (of tweede keer ?).
 
Jij gaat toch niet beweren wel over een anonieme bankrekening te beschikken?
Hij bedoeld een paypal donatie knop denk ik, dat is vrij anoniem.
 
In hoeverre is een paypal donatieknop anoniem, want die knop veronderstelt wel dat jij over een paypal account moet beschikken.
 
In hoeverre is dat niet anoniem? Of kun jij een willekeurig hotmail adres bijv. aan een naam en bankrekeningnummer koppelen middels een Paypal betaling?
Lijkt me niet. Dus anoniem.
Althans voor forum beheerders.... voor de overheid is het een andere zaak maar da's altijd zo.
 
Anoniem betalen is bijna onmogelijk in dit land. Dan zal je toch echt met cryptocurrency aan de gang moeten.
 
Met crypto is het voor de overheid ook lastig inderdaad. Maar ik denk niet dat TS het zo ver door wilde drijven maar gewoon alleen zijn privacy t.o.v. forums.
Dan is Paypal een goede optie, de meesten zullen zich niet met bitcoins of soortgelijken inlaten, dat is meer iets voor de liefhebbers en die wat het echt nodig hebben (criminelen dus bijv. ook).
 
Oké, ook gewoon een manier om de dans te ontspringen dit natuurlijk, maar zit toch wel wat in leek me. Dacht idd dat Pay pal redelijk anoniem was, meer dan bankrekening.

Ps "Sociale" , met een "c" bedoelde ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Paypal is veel anoniemer dan een bankrekening inderdaad.
Ook overheid zal niet snel naar Paypal gaan kijken tenzij je iets uit spookt of teveel lijkt te ontduiken. :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan