• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bij selecteren document in map wordt achtergrond van geselecteerde document niet meer blauw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wildchild_Laiho

Gevestigd lid
Lid geworden
12 mrt 2008
Berichten
439
Waarderingsscore
1
Hallo,

Ik zit met iets kleins dat me irriteert. Ik dacht dat het te maken had met het feit dat ik onlangs mijn geavanceerde weergave-instellingen had aangepast (met oog op prestaties, dus minder animaties enz) maar dat is het niet, heb namelijk zo net geteste met de instelling "beste weergave" maar dat veranderd niets aan dit detail.

Wat is het "probleem" juist? Wel, als ik een document open en daarin een bestand selecteer, is het visueel niet zichtbaar dat het betreffende bestand effectief geselecteerd is (ook niet als er meerdere bestanden geselecteerd worden). Ik zie dit wel links onderaan in het venster. Vroeger, weken...maanden geleden was dat wel zo.

Heeft iemand toevallig enig idee waar ik dit terug kan aanpassen? Danku :)
 
Uw vraag is voor mij niet echt duidelijk.
als ik een document open en daarin een bestand selecteer
Een document is een bestand, je bedoeld waarschijnlijk een folder.
Probeer het volgende ga naar taakbeheer Ctrl + Alt + Delete of Windows toets + x -> taakbeheer.
Selecteer Windows verkenner in processen en druk op opnieuw starten.
 
Stel Windows weer in op zijn standaard weergave en je probleem is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan