• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

BIOS tijd te traag voor een nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

hikmate

Gevestigd lid
Lid geworden
1 apr 2015
Berichten
202
Waarderingsscore
0
Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht. De laatste BIOS tijd is 9.2 seconden. Ik denk dat dit te traag is in vergelijking met mijn oudere PC die 3.0 seconden haalt. Deze PC is nochtans beter met 16 GB ram.

Alle hulp is welkom
 
Hoe is het bios de bioscontrole bij opstarten ingesteld.
Als deze op volledig staat, ja, dan duurt het wel even.
 
Hoe is het bios de bioscontrole bij opstarten ingesteld.
Als deze op volledig staat, ja, dan duurt het wel even.
Hoe kan je dit controleren?
Bedankt voor de hulp!
 
In het bios zelf.
Alhoewel ik niet weet of dit ook mogelijk is in consumenten notebooks.

Ik gebruik zelf een refurbished Lenovo Thinkpad T540p en in het bios staat de bioscontrole op snel.
 
Zet het HP splash screen uit als dat wil, zie je wat er aan het initialiseren is.

Aan de andere kant, ding start je ipp niet zo vaak op en is dat effe wachten alleen maar irri.

Of neem contact op met HP en leg het daar voor.
 
Zet het HP splash screen uit als dat wil, zie je wat er aan het initialiseren is.

Aan de andere kant, ding start je ipp niet zo vaak op en is dat effe wachten alleen maar irri.

Of neem contact op met HP en leg het daar voor.
Het is een tweedekans product dus ik ben bang dat ze me een laptop hebben gegeven waarmee er iets mis mee is
 
Ah, zo'n 2e kans ding, kan toch ook retour?
 
Je kunt ook een andere kiezen?

Ik heb de laptop teruggestuurd en dezelfde ontvangen. Nu is de BIOS tijd rond de 3-4 seconden.
Dat was de laatste keer dat ik tweedekans producten koop!
 
Bovenstaande vind ik vreemd. Dan moet er iets mis geweest zijn met het product wat je geleverd hebt gekregen. Ook een tweede kans zou goed moeten zijn vind ik.

in elk geval fijn dat het voor jou is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan