• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost bitdefender blijft zeuren met edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

norbert72

Gevestigd lid
Lid geworden
16 aug 2007
Berichten
272
Waarderingsscore
2
hallo beste mensen
ik heb een vraag ik heb bitdefender internet security . en gebruik egde om te surfen .maar nu blijft bitdefender zeuren met Preventie van online dreigingen. en het maakt niet uit waar ik op zit hij blijft deze melding geven .ik kan het niet staan alleen maar blokkeren .als ik de ouwe exploder gebruik krijg ik deze melding niet .kan iemand mij hier een advies op geven wat ik kan doen zie hier onder de melding

mvg norbert


Verdachte verbinding geblokkeerd
27 minuten geleden
Functie:preventie van online dreigingen
MicrosoftEdge.exe heeft geprobeerd om op basis van een niet-overeenstemmend certificaat een verbinding te maken met markets.books.microsoft.com. We hebben de verbinding geblokkeerd om uw gegevens veilig te houden, vermits het gebruikte certificaat voor een ander webadres werd uitgeg
 
lange pier bedankt voor je hulp .de nieuwe edge er opgezet en de meldingen blijven tot nu toe weg

mvg norbert
 
Ik heb voor nu dit topic op opgelost gezet.
Mocht het probleem terugkomen dan horen passen wij het weer aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan