• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Bitdefender free

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkwav

Vaak hier
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
787
Waarderingsscore
6
Op mijn laptop met Windows 10 (1803-17134.81) had ik Bitdefender free. Ik wilde Avast free proberen en heb Bitdefender free gedeïnstalleerd.
Avast free bevalt niet dus wil ik opnieuw Bitdefender free gebruiken.
Heb bitdefender_online gedownload. Maar ik met deze bitdefender_online de installatie programma niet binnenhalen wat wel moet. Ik kan dus Bitdefender free niet mijn laptop installeren.
Weet iemand hier een oplossing voor?
 
Goede morgen Abraham54, ik heb bitdefender free met revo uninstaller verwijderd.
 
Desalniettemin kan je alsnog dat Bitdefendertool gebruiken.
Want niet in Windows mappen maar ook in het register worden dan de instellingen verwijderd.
 
Ik heb met regedit Bitdefender in het register ook verwijderd. Helaas dat heeft ook niet geholpen.
Ik ben maar via "bijwerken en beveiliging" > systeem herstel aan het doen. Het is maar een laptop met weinig data. Daarna probeer ik Bitdefender opnieuw te installeren.
Bedankt voor de reactie.
 
Kan je een melding als je het probeert? Of gebeurt er gewoon niets?
 
Systeem herstel uitgevoerd en daarna opnieuw Bitdefender geinstalleerd.
Het is gelukt!
Weer wat geleerd, ik blijf nu bij Bitdefender free.
 
Fijn dat het jou gelukt is - weer veel plezier met dat notebook.
Ik zal dit topic op opgelost zetten.
 
Waarom gebruik je niet gewoon de Windows Defender?, is net zo goed als andere merken.
 
@Lange Pier

Ik begrijp het ook niet en roep het ook heel vaak. Maar het is denk ik vechten tegen de bierkaai.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan