• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Bitdefender heeft nu een Vpn functie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aarie25

NCF Goeroe
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 apr 2013
Berichten
25.776
Waarderingsscore
1.403
Voor de mensen die net als mij een betaalde versie van Bitdefender hebben, is er na de update van vandaag een Vpn functie gekomen. Daarmee kun je elke dag 200 mb aan data gebruiken.
Mocht dit te weinig zijn dan kun je eventueel upgraden naar de premium versie.

Met Bitdefender VPN geniet u van een dagelijks quotum van 200 MB aan dataverkeer (per apparaat), inbegrepen in uw abonnement. De functie helpt u om uw verbinding te beveiligen telkens dit nodig is en verbindt u automatisch met de beste serverlocatie. Upgrade naar de premium-versie voor onbeperkt dataverkeer en toegang tot afgeschermde inhoud overal ter wereld, doordat u de serverlocatie naar wens kunt selecteren.
https://www.bitdefender.nl/support/hoe-gebruikt-u-bitdefender-vpn-for-windows-2033.html
 
Dank voor dit bericht.

Heeft Bitdefender je daarover een mailtje gestuurd of heb je dit bij toeval ontdekt?
Ik ben al 6 jaar (betalende) licentiehouder van Bitdefender, maar ik kan mij niet herinneren hieromtrent een mailtje te hebben gehad.
 
Waar ik trouwens geen bal van snap :
ik heb de multidevice licentie (voor max. 10 apparaten) en volgens Bitdefender zou ik op 2 apparaten de VPN gebruiken. Ik heb echter nimmer een 'handeling' verricht om gebruik te maken van de VPN.
Rara............... ?
 
Dank voor dit bericht.

Heeft Bitdefender je daarover een mailtje gestuurd of heb je dit bij toeval ontdekt?
Ik ben al 6 jaar (betalende) licentiehouder van Bitdefender, maar ik kan mij niet herinneren hieromtrent een mailtje te hebben gehad.

Nee ik had een update gehad en moest een herstart doen.
Toen kwam de Vpn functie in beeld.
Waarschijnlijk net zo als bij jou het geval was.
Daarna ben ik eens gaan kijken wat het allemaal in hield.
 
Waar ik trouwens geen bal van snap :
ik heb de multidevice licentie (voor max. 10 apparaten) en volgens Bitdefender zou ik op 2 apparaten de VPN gebruiken. Ik heb echter nimmer een 'handeling' verricht om gebruik te maken van de VPN.
Rara............... ?

Dat is wel vreemd, want je moet de Vpn functie eerst activeren voordat het werkt.
Maar mag je de Vpn maar op 1 apparaat gebruiken dan?
Want je zou zeggen dat het dan voor alle tien geldt.
 
Volgens de Bitdefender centrale heb ik op 2 van de 10 apparaten de VPN geactiveerd.
 
Ik neem aan dat jij zelf de 10 apparaten in beheer hebt?
Ik kan zo snel de voorwaarden niet meer terug vinden, dit staat er alleen over op hun site.
Anders had ik even kunnen kijken of er nog een maximaal gebruik aan zit.

Lees de Abonnementsovereenkomst in het venster met de beschrijving van de VPN app en klik vervolgens op Bitdefender VPN ACTIVEREN.
 
Ik zou contact opnemen met Bitdefender voordat er meer zaken gelijk aan deze fout gaan lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan