• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtb8787

Junior lid
Lid geworden
6 okt 2019
Berichten
34
Waarderingsscore
6
Ik heb vanavond een blauw scherm gekregen op mijn pc en ook het browsen gaat langzaam toen Bitdefender Total Security vastloopte, ik heb Bitdefender verwijderd en probleem is opgelost wat kan de oorzaak zijn ?
 
Laatst bewerkt:
waarschijnlijk een conflict met de antivirussoftware ,
ook ik had dat probleem,omdat ik altijd had gedacht meer is beter,draaide op mijn Computer ook de Bitdefender en de Avast samen wat voor het probleem zorgde,beide eraf gedaan en geen problemen meer gehad
 
Gebruikte je nog andere beveiligingssoftware voor zover je weet? Heb je net voordat je die melding kreeg updates binnengehaald?
 
Ik heb net voor die melding nog updates binnengehaad, ik heb bitdefender verwijderd en alles werkt nu perfect samen met bullgard
 
Ik heb net voor die melding nog updates binnengehaald, ik heb bitdefender verwijderd en alles werkt nu perfect samen met bullgard

dank je wel voor de terugkoppeling 👍
Ja ,dit is een bekend probleem, ik gebruik daarom alleen maar Windows Defender de rest is weggegooid Geld
 
Bitdefender en Bullgard samen dat is in elk geval één scanner teveel. twee virusscanners op een PC kan voor grote problemen zorgen. Daarnaast ben ik het eens met voorgaande spreker. Aparte virusscanners verwijderen en de Windows Defender gaan gebruiken.
 
Bij een familielid eens een laptop die 5 minuten nodig had om om te starten, was nog geen jaar oud, I7 en 8 GB ram, moest dus best wel snel zijn, wat bleek, er stonden 5 virusscanners op en gans de boel blokkeerde, ikzelf hou het bij de standaard tools die Windows 10 heeft.
 
Ooit een notebook ter controle aangeboden gekregen, omdat deze enorm traag was.
Er zaten 9 antivirusprogramma's in en 5 firewalls.
De eigenaar ging inderdaad ervan uit dat meer van alles beter was.

MBAM vond daarna nog een hele waslijst aan virussen en pups.
 
Ik heb de boosdoener gevonden, ik heb enkel defender laten draaien en als ik de RGB Fusion 2.0 van Gigabyte installeer krijg ik dit scherm, hoe kan ik dit probleem oplossen ?
 

Bijlagen

  • IMG_20191112_163728.jpg
    IMG_20191112_163728.jpg
    4,2 MB · Weergaven: 11
@mtb8787 Ik denk toch dat er weer ergens een Conflict is.
misschien is het een te zwaar programma voor je Computer , hoe zit het met het geheugen ,Ram, opslag
en dergelijke
 
Heb de dader gevonden is de RGB software van Gigabyte , heb deze verwijderd en hij werkt perfect terug
 
Ooit een notebook ter controle aangeboden gekregen, omdat deze enorm traag was.
Er zaten 9 antivirusprogramma's in en 5 firewalls.
De eigenaar ging inderdaad ervan uit dat meer van alles beter was.

MBAM vond daarna nog een hele waslijst aan virussen en pups.

😆 😆
Ja, dat had ik dus ook altijd gedacht ,hoe meer hoe beter.
Nu alleen nog maar Windows Defender en Malwarebytes in gebruik en voor de rest niets anders meer.
ook geen zogenaamde CleanTools.
 
Dat is ook al gebeurd alleen defender en ben lekker terug aan gamen 😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan