• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

blokkeren van de melding schakel je adblocker uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thecla

Gevestigd lid
Lid geworden
17 aug 2016
Berichten
247
Waarderingsscore
0
Tot begin deze week werkte hide my adblocker prima. Nu krijg ik op verschillende sites weer de vervelende popups of ik mijn adblocker uit wil zetten.
Nou dat wil ik dus niet, want ik heb geen zin in onzinnige advertenties.

Weet iemand een goede werkende extensie in chrome die die popups automatisch laat verdwijnen. Ik heb tampermonkey geprobeerd maar het vervangen van het script werkt ook niet.

Ik lees het graag van jullie

Thecla:fury::fury:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas is er niet iets om dit te voorkomen.
Kijk maar eens op de site Tweakers.net, daar staat ook die melding.
Ik gebruik Ublock origin en heb dit ook, maar vindt dit beter als reclame.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het rare is ruim een jaar geleden heb ik dus Hide my adblocker genstalleerd en dat werkte prima. Geen meldingen op telegraaf.nl of op nu.nl (bijvoorbeeld). To gisteren dus... toen ineens wel en de site waar ik hide my adblocker haalde is niet meer bereikbaar :(
 
Heeft die soms een update gehad naar een andere versie?
Je zou eens een andere er naast kunnen gebruiken.
 
moet je wel weten welke. Daar zit nu net de crux... Binnen tempermonkey moet ik een script veranderen maar dat script krijg ik niet gedownload.
 
Tampermonkey is niet geupdated -> Versie: 4.2.7 Laatst bijgewerkt: 6 januari 2017
Dus dat kan het ook niet zijn.
Wat voor script wil jij downloaden dan?

Je kunt onder ander kiezen uit Ghostery of Ublock origin of adblock plus.
 
Die heb ik alle drie geprobeerd.
Misschien zit ik er naast maar ghostery houdt geen advertenties tegen, die andere twee wel.

Volgens mij begrijp je me niet. De adblocker doet wat hij moet doen. Namelijk advertenties tegenhouden. Wat ik niet wil zien zijn de popupschermen die zeggen dat ik een adblocker heb staan dat ik die moet uitschakelen om de site te bekijken. Snap je?
 
Ja dat snap ik, maar daarom gaf ik in het eerste bericht al aan dat het niet mogelijk is dit tegen te gaan.
Omdat jij tot vandaag er geen last van had, gaf ik andere blokkers als optie om te testen of die het wel tegen hielden.
 
Dat dat niet tegen te gaan is, is dan pas sinds kort. Grrrrrrrrrr I hate those popups :fury::fury:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je de telegraaf opent dan krijg je een scherm over de voorpagina en dan moet je klikken op de regel dat je geen uitzondering voor de telegraaf maakt. Daarna kun je gewoon de krant lezen.

Net even naar je link gekeken, maar chrome staat al ingesteld om GEEN popup weer te geven.

Tampermonkey heeft nooit geblokkeerd omdat ik die pas genstalleerd had nadat hide my adblocker niet meer werkte. En het is dus in Tampermonkey dat ik een speciaal script moet downloaden voor adblocker plus
 
Oke duidelijk.
Kun je hide my adblocker anders herinstalleren.
Er zijn wel add on tegen popups maar ik weet niet of dit ook werkt tegen dit soort popups.
 
Hoi Aarie25,

In een van mijn eerdere berichtjes had ik al geschreven dat hide my addblocker niet meer werkt. Ik kan vanaf de hoofdpagina niet doorlinken naar de donwloadpagina dan krijg ik een foutmelding :(

Ben bang dat er niets anders opzit dat die k*t popups steeds weg te klikken.

Thecla
 
Hallo Thecla,

Kijk eens of het lukt met een andere browser.
Chrome wil niet altijd iets downloaden.
Wat voor foutmelding krijg jij trouwens?
 
404. Thats an error.

The requested URL was not found on this server. Thats all we know.

Deze foutmelding.

Ik ga eens kijken met firefox

EDIT:
In firefox kan ik wel een add on installeren, maar die klote pop ups of waarschuwingen blijven komen :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik de browser Chrome en krijg wanneer ik bijvoorbeeld nu.nl bezoek de onderstaande melding bovenaan de website. verder niet als Popup. Op deze pc gebruik ik ADBlock. als adblocker.

58dcebca5224d-adblock.png


Kan jij ook eens een printscreen geven van een popup die jij ziet?
 
Die jij krijgt is van nu.nl tot voor een paar dagen geleden had ik de melding dus niet.

Ik kan zeker een printscreen maken, maar hoe krijg ik die dan hier geplakt?
 
@Rubensky
Op nu.nl is dat te negeren.
Maar op telegraaf.nl moet je echt een pop up wegklikken door op de blauwe regel onderaan te klikken. zie bijgaand.

58dd142c2c127-screen_telegraaf.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij de Telegraaf heb ik hem ook. Daar is hij inderdaad niet te negeren. Het enige wat je dan kan doen is binnen de adblocker een uitzondering maken of even helemaal uitschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan