• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bluetooth verbinding mislukt met moto z play

Status
Niet open voor verdere reacties.

cashje

Gewaardeerd
Lid geworden
11 jul 2015
Berichten
1.098
Waarderingsscore
28
Hallo allemaal.
Ik probeer mijn moto z play met Bluetooth te verbinden (pairing) met een parrot ck3100.
Met de parrot is niets mis want met andere telefoons gaat het gewoon goed.
Normaal krijg ik een schermpje waar ik de toegangscode moet invullen om te pairen.
Dit schermpje zie ik in een flits voorbij komen en is dan meteen weer weg en krijg de melding dat de toegangscode onjuist is.
Wat ik ook doe het schermpje blijft niet staan.
Een tijdje geleden heb ik hem nog met de Bluetooth van een vw crafter verbonden en dat ging probleemloos.
Komt iemand dit bekend voor?
 
als men de melding krijgt dat de toegangscode onjuist is dan bestaat er wellicht al een eerdere verbinding tussen deze 2 toestellen ...deze dien jij dan eerst te verwijderen om daarna deze terug te kunnen verbinden ...
mogelijk heb jij dus in het verleden eerder al deze 2 gekoppeld aan elkaar en deze verbinding is dan aanwezig in de parrot ..deze zou je dus moeten verwijderen en opnieuw aanmaken .
 
Inderdaad dat was de oplossing.
Eerst mijn naam verwijderd en daar na opnieuw gekoppeld en hij doet het.
Dank je wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan