• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

tontoi

Nieuw lid
Lid geworden
1 mrt 2020
Berichten
19
Waarderingsscore
0
Goedendag Mensen , ik ben een leek in deze dingen , maar wat is er gebeurd .. ik heb ineens geen bleutooth mee rop mijn pc (windows 10 ) , ineens na een update denk ik, maar weet ik niet zeker krijg ik niks als de melding bleutooth is uitgeschakeld.. ik krijg hem op geen enkele manier meer aan .. grtjes Nancy
 
Hallo,

Ik neem aan dat jij in de instellingen bluetooth aan hebt staan?
Dus start-instellingen-apparaten-bluetooth.
 
Hallo,

Ik neem aan dat jij in de instellingen bluetooth aan hebt staan?
Dus start-instellingen-apparaten-bluetooth.
Mijn pc zegt geen bleutooth ingeschakeld ook die knop is weg
 
Kijk eens of er fouten in jou Windows zitten door het volgende te doen.

De scan gewoon laten lopen en niet onderbreken, ook al blijft hij lang hangen op een bepaalde %
Aan het eind kun je zien of er fouten zijn gevonden en herstelt.

- Open het start menu en typ "cmd"
- Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
- Bevestig de prompt met ja
- Typ daarna "sfc /scannow" en druk op enter
- Laat ook deze scan lopen en controleer of er fouten worden gevonden
- Voer de scan bij niet herstelde fouten opnieuw uit met "sfc /scannow"
 
Ook kun je de volgende 2 opties proberen.

1 Selecteer de Startknop en vervolgens Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Problemen oplossen . Selecteer onder Andere problemen detecteren en oplossen de optie Bluetooth, select voer de Probleemoplosser uit en volg de instructies.