• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

tontoi

Nieuw lid
Lid geworden
1 mrt 2020
Berichten
19
Waarderingsscore
0
Goedendag Mensen , ik ben een leek in deze dingen , maar wat is er gebeurd .. ik heb ineens geen bleutooth mee rop mijn pc (windows 10 ) , ineens na een update denk ik, maar weet ik niet zeker krijg ik niks als de melding bleutooth is uitgeschakeld.. ik krijg hem op geen enkele manier meer aan .. grtjes Nancy
 
Hallo,

Ik neem aan dat jij in de instellingen bluetooth aan hebt staan?
Dus start-instellingen-apparaten-bluetooth.
 
Hallo,

Ik neem aan dat jij in de instellingen bluetooth aan hebt staan?
Dus start-instellingen-apparaten-bluetooth.
Mijn pc zegt geen bleutooth ingeschakeld ook die knop is weg
 
Kijk eens of er fouten in jou Windows zitten door het volgende te doen.

De scan gewoon laten lopen en niet onderbreken, ook al blijft hij lang hangen op een bepaalde %
Aan het eind kun je zien of er fouten zijn gevonden en herstelt.

- Open het start menu en typ "cmd"
- Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
- Bevestig de prompt met ja
- Typ daarna "sfc /scannow" en druk op enter
- Laat ook deze scan lopen en controleer of er fouten worden gevonden
- Voer de scan bij niet herstelde fouten opnieuw uit met "sfc /scannow"
 
Ook kun je de volgende 2 opties proberen.

1 Selecteer de Startknop en vervolgens Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Problemen oplossen . Selecteer onder Andere problemen detecteren en oplossen de optie Bluetooth, select voer de Probleemoplosser uit en volg de instructies.


2 Typ Apparaatbeheer in het zoekvak op de taakbalk en selecteer vervolgens Apparaatbeheer in de lijst met resultaten.
Selecteer in Apparaatbeheer Bluetooth. Klik met de rechtermuisknop (of klik erop en houd dit vast) op de naam van de Bluetoothadapter (die het woord 'radio' kan bevatten) en selecteer Apparaat verwijderen.
Klik op de Startknop en selecteer Aan/uit > Afsluiten.
Wacht een aantal seconden nadat het apparaat is uitgeschakeld en schakel het daarna weer in. Er wordt geprobeerd het stuurprogramma opnieuw te installeren.
Als het stuurprogramma niet automatisch wordt geïnstalleerd, open je Apparaatbeheer en selecteert u Actie > Zoeken naar gewijzigde apparaten.
 
ook geprobeerd , hij doet gewoon niks helaas apparaat reageert niet code 10
 
Laatst bewerkt:
De scan ook laten lopen?
Zo ja gaf die fouten aan?
Probleemoplosser laten lopen en gaf die iets aan?
 
Was niet interessant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Misschien kun je iets duidelijker zijn wat je nu precies hebt gedaan.
Want anders wordt het voor ons wel lastig om jou goed te helpen.
 
Dit apparaat start niet. (Code 10)

STATUS_DEVICE_POWER_FAILURE
 
Was niet interessant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke Windows 10 versie staat erop?
Typ in de zoekfunctie (naast de start knop) winver en druk op enter.
 
Had jij het stuurprogramma gisteren verwijderd en de laptop opnieuw opgestart?
 
Had jij het stuurprogramma gisteren verwijderd en de laptop opnieuw opgestart?
Het gaat om een desktop en ja dat heb ik inderdaad gedaan... na de laatste updates van Windows 10 is het fout gegaan
 
Probeer:

(Dus snel opstarten uitschakelen)

Als je daar toch bent (Energiebeheer) gelijk dit doen: in 'Energie schema instellingen wijzigen', dan de de 'Geavanceerde energie instellingen', ga je naar 'Draadloze verbindingen', en zet je die op 'Maximale prestaties'. OK jezelf er helemaal uit.

Nu de PC herstarten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan