• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Boeken verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijft mijn vraag waarom ge-emmer met Play Books als je een usenet accountje hebt (gehad). Download een stuk of 10.000o boeken met een enkele muisklik naar de harddisk van je computer en je bent voor de komende 10 jaar 'klaar'?
 
Ja, dat is goed hoor. Ik blijf een aantal boeken die niet meer te downloaden zijn wel lezen in play books..
 
Ergens in je teksten heb je zelf al het antwoord gegeven: je hebt een abonnement/ is het net zo iets als Spotify.

En dat is het dus. Die boeken waar je het over hebt, mag je lezen omdat je dat abonnement hebt. Maar ze zijn en worden niet je eigendom en je kunt ze dus niet ergens downloaden. Voor niks gaat alleen de zon op. Je hebt ze niet gekocht en niet betaald.

Op een e-reader zet je, (als het goed is), alleen boeken die je wel betaald hebt en die dus je eigendom zijn. En daar kun je mee doen watje wilt.

Ik heb Spotify, en ik heb een e-reader, en bovendien een zoon die uitgever is en super-kwaad wordt als mensen gratis boeken beschouwen als betaalde eigendommen. Het is zijn business! En ik kan heb geen ongelijk geven, al zou ik het wel willen!
 
Jawel, ik heb een micro SD kaartje (sinds kort)
 
Ergens in je teksten heb je zelf al het antwoord gegeven: je hebt een abonnement/ is het net zo iets als Spotify.

En dat is het dus. Die boeken waar je het over hebt, mag je lezen omdat je dat abonnement hebt. Maar ze zijn en worden niet je eigendom en je kunt ze dus niet ergens downloaden. Voor niks gaat alleen de zon op. Je hebt ze niet gekocht en niet betaald.

Op een e-reader zet je, (als het goed is), alleen boeken die je wel betaald hebt en die dus je eigendom zijn. En daar kun je mee doen watje wilt.

Ik heb Spotify, en ik heb een e-reader, en bovendien een zoon die uitgever is en super-kwaad wordt als mensen gratis boeken beschouwen als betaalde eigendommen. Het is zijn business! En ik kan heb geen ongelijk geven, al zou ik het wel willen!
Ik snap het. Maar ja zoals quandor al schreef: je kunt voor een luttel bedrag 10.000 of meer boeken en ook films downloaden via een payserver!
 
Tja, dat had ik ook al gezien. Maar ik vraag me af waar de gedownloade bestanden (pub files) staan in Android? Dan kan ik ze d.m.v. een USB kabel verslepen naar de e-reader. Dat was mijn bedoeling

Volgens mij staan die dan op dat SD cardje en niet op je telefoon .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan