• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Boeket , het boekhoudprogramma, is iets veranderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartSr

Junior lid
Lid geworden
26 dec 2014
Berichten
43
Waarderingsscore
1
Boeket , het boekhoudprogramma, is iets veranderd.

Boeket is een gratis boekhoudprogramma, geschreven in Access

Om een idee te krijgen van de mogelijkheden heb ik onderstaand het keuzemenu bijgevoegd:
Boeketscherm.PNG

Om twee redenen deze nieuwe aankondiging

  • Box heeft kennelijk de locaties veranderd, waardoor alle eerdere links niet meer kloppen;
  • Microsoft heeft , in haar oneindige en niet te volgen wijsheid, gemeend de werking van het format .xps te moeten veranderen. Ik merkte dat nu ik met Office2019 werk. In mijn vorige Office7 werkten de links in de helpschermen wel; nu geven ze foutmeldingen. Er zat niets anders op dan met Word de tekst opnieuw te compileren.
Dus

  • Boeket kun je hier Box | Login ophalen
  • heb je het helpscherm bekeken en werken de links niet? Haal dan dit bestand Box en overschrijf daarmee de versie, zoals die tijdens de installatie in C::Boeket is geplaatst
Ik zou het op prijs stellen al je mij -of hier- vertelt
  • wat je ervaringen zijn met dit helpscherm, en
  • met welke Office je werkt.
Bart - stuur mij een conversatiebericht.
 

Bijlagen

  • Boeketscherm.PNG
    Boeketscherm.PNG
    60,1 KB · Weergaven: 16
Hallo Bart, als jij veel spam wil gaan ontvangen laat jij jouw e-mailadres gewoon staan.
Kan joj zelf eventueel dat e-mailadres niet meer verwijderen - dan willen je graag erbij helpen.
 
Kunnen jullie -als forumbeheerders- de genoemde software in beheer nemen?
Ik ben inmiddels 81, heb vorig jaar November een beroerte gehad waardoor ik rechts verlamd ben, dus hoelang ik nog heb te gaan is de vraag.
Bart
 
Beste Bart,
Er is iemand die die het beheer wilt overnemen, ik had hem gisteren de vraag gesteld.Dit was zijn antwoord
Hoi Philiep,

Bart heeft het pakket ook bij HelpMij gepost, en ik heb er wel eens naar gekeken. En ook wel eens over gebabbeld met Bart. Ik ben geen boekhoudkundig genie, maar ik snap wel hoe het pakket werkt.
Al zou ik het zelf anders hebben opgezet. Maar ik kan het beheer ervan wel overnemen, als Bart dat OK vind.

Michel
Zoals ik heb begrepen kennen jullie elkaar.
Michel (octafish) access goeroe van Helpmij.nl
MVG,
Philiep
 
Door een fout mijnerzijds is de link naar het pakket veranderd in Box
 
Door een fout mijnerzijds is de link naar het pakket veranderd in Box
 
Hallo, ik probeer het pakket te downloaden en eens te testen hoe het werkt maar het is een gebroken link. Waar kan ik dit pakker downloaden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan