• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

branden van audio mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

frederiek_1981

Bekend gezicht
Lid geworden
5 aug 2019
Berichten
120
Waarderingsscore
1
hallo,

ik heb een laptop dell vostro 15 3000 series.
maar ik kan met geen enkel programma een cd branden. als ik op branden klik begint hij te draaien (hoor je wel) e-dan zegt hij brandproses voltooit.....brandproces mislukt.
en hij spuwt de cd er terug uit

iemand een idee
 
Mogelijk vervuilde laserogen.

Er bestaan schoonmaaksetjes om dat op te lossen.
 
Ik weet niet hoe goed de lasers tegenwoordig zijn, maar als je veel brand kan ook de laser achteruit gegaan zijn. Bij mij wilde dat nog wel eens gebeuren, zelfs zonder dat ik veel brandde. Zo'n laserledje krijgt tijdens schrijven tamelijk veel vemogen te verwerken (zeker 10x meer dan bij lezen).
Controleer ook dat het niet aan je CD's zelf ligt.
 
ik gebruik van cd's die van de action cd-r
 
gebruik ik ook hier soms wel de cd-R van Philips aangekocht in de Action om me een cdtje te branden voor in den auto heb er nog géén problemen mee gehad ..of gekregen als programma om te branden gebruik ik dus Ashampoo burning studio 20
 
hoe kan ik nu weten wqt het probleem is om geen onnodige kosten te doen
 
met welk programma brand jij deze cd's en tegen welke snelheid ..
de ashampoo nam de hoogste snelheid maar deze cd's konden vervolgens via de auto dvd speler niet gelezen worden en vervolgens brande ik de cd daarna tegen 4x (de laagste dus) en deze werd ds wel gelezen..
*ik zeg niet dat jij je de ashampoo burning studio dient aan te kopen …eender welk brand programma is goed als je maar de brandsnelheid verminderd naar 4x
 
Laatst bewerkt:
Openmaken, lensen reinigen met spriritus, na lappen om residu te verwijderen, weer in elkaar zetten.
Of een nieuwe of externe aanschaffen.

Ding gebruik ik al jaren niet meer, USB sticks zijn veel handiger maar daar moet je maar een aansluitng voor hebben in je autoradio als het daarvoor is, BT is dan ook een handige oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan