• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Brother MFC-7860DW scant niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guy

Junior lid
Lid geworden
6 nov 2018
Berichten
90
Waarderingsscore
5
Na aansluiting van printer/scanner op HP laptop kan ik niet meer scannen. Printen lukt wel.
Reeds verscheidene malen printer geïnstalleerd/gedeïnstalleerd, op Brothersite drivers gedownload(als ik het goed voor heb dateren die van 2013) maar zonder resultaat.
Iemand een oplossing?

Many thnx Guy
 
Het klopt dat de stuurprogramma`s uit 2013 komen.
Heb jij toevallig Windows 10?
Zo ja dan ben jij nummer 3 deze week die niet meer kan printen of scannen.
Kijk anders eens of de tip van Swaken in bericht 12 werkt voor jou.
Opgelost - Printer scant niet.
 
Heb idd Windows 10 maar had dit op mijn vorige laptop (Asus) ook en daar werkte alles prima dus....
 
Heb idd Windows 10 maar had dit op mijn vorige laptop (Asus) ook en daar werkte alles prima dus....

Beide de zelfde versie?
Kijk ook eens in mijn geven link mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Hoe is de scanner aangesloten, via usb?
Zo ja al eens een andere poort geprobeerd?
 
Van Asus laptop weet ik het niet(is binnen voor herstel bij kennis). Brother is wifi verbonden met laptop(niet bekabeld)
Opgelost: heb mijn huidig scanprog (Paperport) verwijderd en een nieuw (BrotheriPrint&Scan...) geïnstalleerd en nu werkt het prima
Hartelijk dank aan @aarie25 voor het meedenken en de support.
Gr.Guy
 
Goed om te horen dat jij het hebt opgelost!
Geen dank!
Ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan