• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Brother printer J4410

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Printer geeft steeds melding dat papier vastzit, maar er is nergens iets te zien, iemand een idee?
 
Al eens een herstart van de printer gedaan?
 
Ja zelfs terug naar standaard instellingen ligt momenteel open maar zie er niks aan alles netjes
 
Die melding geeft hij niet voor niets, achter/onderkant al open gehad?
 
Is gedemonteerd alles netjes ergens een sensor misschien maar weet waar ik moet zoeken
 
Heb ik al geprobeerd zonder resultaat, daarna printer opengemaakt, maar zie hier ook niks verkeerd.
Waarom foto ondersteboven staat weet ik ook niet!
5bcb5017d20ea-printer.jpg
 
Daar kunnen helpers niets mee, die link doorlopen?
 
Ja heeft niks opgeleverd dik blad papier is er gewoon door gegaan maar melding blijft heb een mail gestuurd naar Brother afwachten of ik daar reactie op krijg
 
Heb ik al uitgeblazen met perslucht, doe ik altijd eerst, maar ga hem terug monteren en eens een hard reset doen, had hem al terug in standaard instellingen terug gezet zonder resultaat.
Ergens moet toch een sensor zijn die iets detecteert of hoe gaat dit in zijn werking?
 
Terug de printer gemonteerd, dus 4 stekker terug ingeplugd die van het scannergedeelte komen, en de printer opgestart, foutmelding weg!
Van korte duur, papier zat niet mooi in de papierlade en er zat een blad vast, blad eruitgehaald, en ja terug die melding van papierstoring, de stappen gevolgd om dit te verhelpen, tevergeefs, terug naar af.
Dacht bij mezelf het enige dat ik gedaan had was het scannergedeelte verwijderd en de 4 stekkers terug geplaatst, afdekkap was er nog niet op, was dus vlug gedaan, de stekkers eruit, en ja de papierstoring was weg, is niet mijn printer maar vroegen aan mij om er eens naar te kijken, printer heeft volgens systeeminfo slechts 318 pagina´s geprint.
Ga de info van brother eens afwachten wat zij voor advies geven, als ze tenminste zullen reageren.
Ga dus morgen nog eens een paar pagina´s printen en zien wat het geeft.
 
Dit is het antwoordt van Brother

Geachte heer,

Er zal waarschijnlijk een papierdetector vastzitten of defect zijn.
Om dit op te lossen is een technische interventie nodig.
Gelieve uw verdeler te contacteren om een technische interventie te regelen a.u.b.
 
Vanmorgen terug melding, zonder dat er geprint werd, moet toch ergens een papierdetector zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan