• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Browesegeschiedenis wissen in W10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roodje

Gevestigd lid
Lid geworden
4 aug 2014
Berichten
462
Waarderingsscore
0
Dag vrienden,

Kan iemand mij vertellen waarom ik mijn browsegeschiedenis niet in n keer kan wissen in W10? Ik kan wel item voor item wissen en zelfs een hele dag tegelijk maar alles in n keer lukt niet. Ook "Dit altijd wissen bij sluiten van browser" staat aan. Doe ik misschien iets niet goed?

Groet, Roodje
 
Over welke browser heb jij het dan?
Je zou ook bijvoorbeeld Ccleaner kunnen gebruiken om het op te schonen.
 
er van uitgaande dat men de Edge gebruikt ...indien je de geschiedenis wilt wissen dan kun je wel alles tegelijk wissen om dit te doen dien jij dus gewoon op de blauwe regel te klikken "alle geschiedenis wissen "
vervolgens komt dan het scherm te voorschijn waar je dus kunt selecteren wat er gewist dient te worden zoals geschiedenis ,formulieren ,wachtwoorden enz hier kun jezelfs "nog meer aanduiden door op "meer weergeven " te klikken en ook daar aan te vinken wat er verwijderd dient te worden ... daarna klik je pas op "wissen "
**hier werd zelfs de geschiedenis gewist van vorige maand en ouder.
 
Hoi emi,

Ik gebruik Edge. Alles wat jij aangeeft heb ik uiteraard al gedaan. Het heeft eerder wel gewerkt want dan zag je een paar seconden een aantal blauwe puntjes lopen en daarna was de lijst gewist.
 
Jij hebt vaker problemen gehad met het verwijderen of niet?
Hoe is dit toen opgelost?
Maar je kunt zoals ik al aangaf Ccleaner gebruiken, dan kun je ook heel makkelijk alles verwijderen.
 
Hallo Rubensky,

Windowscorner geeft precies weer wat ik al heb gedaan (zie mijn antwoord aan Emi) Ik heb de procedure nogmaals doorlopen maar het werkt nog steeds niet. Item voor item verwijderen lukt wel. aarie25 stelde voor gebruik te maken van CCleaner Dat heb ik nu genstalleerd en dat werkt perfect. Het blijft toch een vreemde zaak.

Gr. Roodje
 
Wil je dat we nog verder kijken om het op te lossen?
 
Hoi Rubensky, we laten het hier maar bij. iedereen bedankt voor het meedenken en de tips. Groet, Roodje
 
Geen dank!
 
Prima. En graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan