In Behandeling C schijf loopt vol en krijg niks eraf

Quini

Nieuw lid
Beste,

Ik heb even de laptop van mijn vader onder mijn hoede genomen, omdat deze steeds vastloopt doordat de C-schijf volloopt. Als ik ergens weer 100 Mb vrijmaak, loopt ie terwijl ik aan het internetten ben of zo weer vol zonder dat ik verder iets opsla of dergelijke. Heb reeds op fora gekeken, maar ik kom niet verder. Via schijfopruiming is niks meer te halen, als ik dan systeembestanden opschonen kies vind ik wel de map 'Windows Update opschonen' a 11.6 GB maar als ik dit verwijder en de computer herstart is er niks veranderd.

Ik heb ook Treesize al laten lopen. Ik krijg het resultaat hier niet fatsoenlijk ingeplakt, heb het als .xps bijgevoegd maar volgens mij werkt het niet. De map Windows neemt 65,9 GB in!! Winsxs is daarvan 29,9 GB en 15,7 GB Service profiles. Dit zal denk ik de oorzaak zijn van mijn probleem maar weet niet hoe dit aan te pakken.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen. Ik ben niet bepaald een computerexpert, maar hoop dat met wat handige tips ik verder kom. De laptop is nu vrij onwerkbaar omdat je de hele tijd meldingen blijft krijgen dat de harde schijf vol is :(

MVG
Quirijn
 

Abraham54

Administrator
Team lid
Ik heb jouw discussie verplaatst.

Download
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zal een logbestand - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.
Weet je niet hoe dit te doen, kijk dan hier: Hoe een bijlage toevoegen?
 

Abraham54

Administrator
Team lid
Waarschuwing: onderstaande bewerking is enkel voor deze computer bedoeld, het toepassen hiervan in een andere computer kan tot schade in Windows leiden.


We gaan


Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Open een nieuw kladblok (of anders: notepad) bestand, via "Start\Alle programma’s\Bureau-accessoires\Kladblok (of Notepad)".
Kopieer nu de tekst die in het code-venster staat en plak die tekst in het lege kladblokvenster.

Code:
start
CreateRestorePoint:

HKU\S-1-5-21-2454543121-984914155-2023200505-1000\...\MountPoints2: {024e2270-87b5-11e6-a5c2-485b39602913} - F:\IronKey.exe
HKU\S-1-5-18\...\RunOnce: [SPReview] => "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"hxxp://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601
HKLM\...\Drivers32: [msacm.ac3filter] => C:\Windows\system32\ac3filter64.acm [1202688 2012-06-17] () [Bestand niet getekend]
HKLM\...\Drivers32: [msacm.ac3filter] => C:\Windows\SysWOW64\ac3filter.acm [965120 2012-06-17] () [Bestand niet getekend]
HKLM\Software\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{2D46B6DC-2207-486B-B523-A557E6D54B47}] -> C:\Windows\system32\cmd.exe /D /C start C:\Windows\system32\ie4uinit.exe -ClearIconCache
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{2D46B6DC-2207-486B-B523-A557E6D54B47}] -> C:\Windows\system32\cmd.exe /D /C start C:\Windows\system32\ie4uinit.exe -ClearIconCache
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{8A69D345-D564-463c-AFF1-A69D9E530F96}] -> "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\68.0.3440.106\Installer\chrmstp.exe" --configure-user-settings --verbose-logging --system-level
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\FancyStart daemon.lnk [2010-04-23]
ShortcutTarget: FancyStart daemon.lnk -> C:\Windows\Installer\{60D6618B-153F-4353-8185-908E676E5888}\_DCE9A4DB2A5F2786140FA3.exe () [Bestand niet getekend]
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\ImageBrowser EX Agent.lnk [2012-10-01]
ShortcutTarget: ImageBrowser EX Agent.lnk -> C:\Program Files (x86)\Canon\ImageBrowser EX\MFManager.exe () [Bestand niet getekend]
Handler-x32: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msgrapp.14.0.8117.0416.dll [2010-04-16] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Handler-x32: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msgrapp.14.0.8117.0416.dll [2010-04-16] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger
ShellIconOverlayIdentifiers: [ADSMOverlayIcon] -> {A825576B-0042-4F0F-8FB0-93CE0F054E69} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\OverlayIconShlExt64.dll [2007-06-15] () [Bestand niet getekend]
ShellIconOverlayIdentifiers: [ADSMOverlayIcon1] -> {A8D448F4-0431-45AC-9F5E-E1B434AB2249} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\OverlayIconShlExt1_64.dll [2007-06-02] () [Bestand niet getekend]
ShellIconOverlayIdentifiers: [AsusWSShellExt_B] -> {6D4133E5-0742-4ADC-8A8C-9303440F7190} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\service\AsusWSShellExt64.dll [2009-11-26] (eCareme Technologies, Inc.) [Bestand niet getekend]
ShellIconOverlayIdentifiers: [AsusWSShellExt_O] -> {64174815-8D98-4CE6-8646-4C039977D808} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\service\AsusWSShellExt64.dll [2009-11-26] (eCareme Technologies, Inc.) [Bestand niet getekend]
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ADSMOverlayIcon] -> {A825576B-0042-4F0F-8FB0-93CE0F054E69} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\OverlayIconShlExt64.dll [2007-06-15] () [Bestand niet getekend]
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ADSMOverlayIcon1] -> {A8D448F4-0431-45AC-9F5E-E1B434AB2249} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\OverlayIconShlExt1_64.dll [2007-06-02] () [Bestand niet getekend]
ContextMenuHandlers1: [ADSMEnDecExt] -> {8BB925EB-A385-4F4D-B463-D9CC4A4F98F5} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\AdsmendecExt.dll [2009-05-16] (ASUSTek Computer Inc.) [Bestand niet getekend]
ContextMenuHandlers1: [BackupContextMenuExtension] -> {b1b96b20-da1d-4a3c-92c1-7229b32f2325} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\XPClient.DLL [2009-12-30] (eCareme Technologies, Inc. -> Ecareme)
ContextMenuHandlers3: [BackupContextMenuExtension] -> {b1b96b20-da1d-4a3c-92c1-7229b32f2325} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\XPClient.DLL [2009-12-30] (eCareme Technologies, Inc. -> Ecareme)
ContextMenuHandlers4: [ADSMEnDecExt] -> {8BB925EB-A385-4F4D-B463-D9CC4A4F98F5} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\AdsmendecExt.dll [2009-05-16] (ASUSTek Computer Inc.) [Bestand niet getekend]
Task: {0503B5DB-A89B-4036-84BB-9BA4B97D65BD} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B => Command(1): %windir%\system32\GWX\GWXConfigManager.exe -> /RefreshConfig
Task: {0503B5DB-A89B-4036-84BB-9BA4B97D65BD} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B => Command(2): %windir%\system32\GWX\GWXConfigManager.exe -> /RefreshContent
Task: {0503B5DB-A89B-4036-84BB-9BA4B97D65BD} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B => Command(3): C:\Windows\system32\GWX\GWXDetector.exe [2016-05-20] (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation)
C:\Windows\system32\GWX
Task: {0D9CBA75-D0A7-497D-9B71-1FFBA4B2FE54} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig => Command(1): %windir%\system32\GWX\GWXConfigManager.exe -> /RefreshConfig
Task: {0D9CBA75-D0A7-497D-9B71-1FFBA4B2FE54} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig => Command(2): C:\Windows\system32
Task: {473E695D-8772-47F1-8254-A345A2FF0020} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent => Command(1): %windir%\system32\GWX\GWXConfigManager.exe -> /RefreshConfigAndContent
Task: {473E695D-8772-47F1-8254-A345A2FF0020} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent => Command(2): C:\Windows\system32\GWX\GWXDetector.exe [2016-05-20] (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation)
Task: {A623D17F-A887-4889-A71C-F3EF1DB946AF} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime => Command(1): %windir%\system32\GWX\GWXUXWorker.exe -> /ScheduleUpgradeReminderTime
Task: {A623D17F-A887-4889-A71C-F3EF1DB946AF} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime => Command(2): C:\Windows\system32\GWX\GWXDetector.exe [2016-05-20] (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation)

EmptyTemp:
CloseProcesses:
cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end
Sla nu dit kladblokbestand in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is op als Fixlist.txt

Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) met de fixlist.txt gebruiken

  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het programma wordt gestart, klik dan op Ja in de popup.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand - Fixlog.txt - in dezelfde locatie aangemaakt van waaruit FRST.exe is gestart.
  • Post de inhoud van dit logbestand in jouw volgende bericht.
 

Quini

Nieuw lid
kwartje viel wat laat dat ik gewoon dat codevenster van jou moest kopiëren....
bij deze


Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 11.03.2019
Gestart door Dan Lumeij (13-03-2019 17:26:25) Run:1
Gestart vanaf C:\Users\Dan Lumeij\Desktop
Geladen Profielen: Dan Lumeij (Beschikbare Profielen: Dan Lumeij)
Boot Modus: Normal
==============================================

fixlist inhoud:
*****************
start
CreateRestorePoint:

HKU\S-1-5-21-2454543121-984914155-2023200505-1000\...\MountPoints2: {024e2270-87b5-11e6-a5c2-485b39602913} - F:\IronKey.exe
HKU\S-1-5-18\...\RunOnce: [SPReview] => "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"hxxp://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601
HKLM\...\Drivers32: [msacm.ac3filter] => C:\Windows\system32\ac3filter64.acm [1202688 2012-06-17] () [Bestand niet getekend]
HKLM\...\Drivers32: [msacm.ac3filter] => C:\Windows\SysWOW64\ac3filter.acm [965120 2012-06-17] () [Bestand niet getekend]
HKLM\Software\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{2D46B6DC-2207-486B-B523-A557E6D54B47}] -> C:\Windows\system32\cmd.exe /D /C start C:\Windows\system32\ie4uinit.exe -ClearIconCache
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{2D46B6DC-2207-486B-B523-A557E6D54B47}] -> C:\Windows\system32\cmd.exe /D /C start C:\Windows\system32\ie4uinit.exe -ClearIconCache
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{8A69D345-D564-463c-AFF1-A69D9E530F96}] -> "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\68.0.3440.106\Installer\chrmstp.exe" --configure-user-settings --verbose-logging --system-level
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\FancyStart daemon.lnk [2010-04-23]
ShortcutTarget: FancyStart daemon.lnk -> C:\Windows\Installer\{60D6618B-153F-4353-8185-908E676E5888}\_DCE9A4DB2A5F2786140FA3.exe () [Bestand niet getekend]
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\ImageBrowser EX Agent.lnk [2012-10-01]
ShortcutTarget: ImageBrowser EX Agent.lnk -> C:\Program Files (x86)\Canon\ImageBrowser EX\MFManager.exe () [Bestand niet getekend]
Handler-x32: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msgrapp.14.0.8117.0416.dll [2010-04-16] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Handler-x32: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msgrapp.14.0.8117.0416.dll [2010-04-16] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger
ShellIconOverlayIdentifiers: [ADSMOverlayIcon] -> {A825576B-0042-4F0F-8FB0-93CE0F054E69} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\OverlayIconShlExt64.dll [2007-06-15] () [Bestand niet getekend]
ShellIconOverlayIdentifiers: [ADSMOverlayIcon1] -> {A8D448F4-0431-45AC-9F5E-E1B434AB2249} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\OverlayIconShlExt1_64.dll [2007-06-02] () [Bestand niet getekend]
ShellIconOverlayIdentifiers: [AsusWSShellExt_B] -> {6D4133E5-0742-4ADC-8A8C-9303440F7190} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\service\AsusWSShellExt64.dll [2009-11-26] (eCareme Technologies, Inc.) [Bestand niet getekend]
ShellIconOverlayIdentifiers: [AsusWSShellExt_O] -> {64174815-8D98-4CE6-8646-4C039977D808} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\service\AsusWSShellExt64.dll [2009-11-26] (eCareme Technologies, Inc.) [Bestand niet getekend]
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ADSMOverlayIcon] -> {A825576B-0042-4F0F-8FB0-93CE0F054E69} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\OverlayIconShlExt64.dll [2007-06-15] () [Bestand niet getekend]
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ADSMOverlayIcon1] -> {A8D448F4-0431-45AC-9F5E-E1B434AB2249} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\OverlayIconShlExt1_64.dll [2007-06-02] () [Bestand niet getekend]
ContextMenuHandlers1: [ADSMEnDecExt] -> {8BB925EB-A385-4F4D-B463-D9CC4A4F98F5} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\AdsmendecExt.dll [2009-05-16] (ASUSTek Computer Inc.) [Bestand niet getekend]
ContextMenuHandlers1: [BackupContextMenuExtension] -> {b1b96b20-da1d-4a3c-92c1-7229b32f2325} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\XPClient.DLL [2009-12-30] (eCareme Technologies, Inc. -> Ecareme)
ContextMenuHandlers3: [BackupContextMenuExtension] -> {b1b96b20-da1d-4a3c-92c1-7229b32f2325} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\XPClient.DLL [2009-12-30] (eCareme Technologies, Inc. -> Ecareme)
ContextMenuHandlers4: [ADSMEnDecExt] -> {8BB925EB-A385-4F4D-B463-D9CC4A4F98F5} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Data Security Manager\ShlExt\x64\AdsmendecExt.dll [2009-05-16] (ASUSTek Computer Inc.) [Bestand niet getekend]
Task: {0503B5DB-A89B-4036-84BB-9BA4B97D65BD} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B => Command(1): %windir%\system32\GWX\GWXConfigManager.exe -> /RefreshConfig
Task: {0503B5DB-A89B-4036-84BB-9BA4B97D65BD} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B => Command(2): %windir%\system32\GWX\GWXConfigManager.exe -> /RefreshContent
Task: {0503B5DB-A89B-4036-84BB-9BA4B97D65BD} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B => Command(3): C:\Windows\system32\GWX\GWXDetector.exe [2016-05-20] (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation)
C:\Windows\system32\GWX
Task: {0D9CBA75-D0A7-497D-9B71-1FFBA4B2FE54} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig => Command(1): %windir%\system32\GWX\GWXConfigManager.exe -> /RefreshConfig
Task: {0D9CBA75-D0A7-497D-9B71-1FFBA4B2FE54} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig => Command(2): C:\Windows\system32
Task: {473E695D-8772-47F1-8254-A345A2FF0020} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent => Command(1): %windir%\system32\GWX\GWXConfigManager.exe -> /RefreshConfigAndContent
Task: {473E695D-8772-47F1-8254-A345A2FF0020} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent => Command(2): C:\Windows\system32\GWX\GWXDetector.exe [2016-05-20] (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation)
Task: {A623D17F-A887-4889-A71C-F3EF1DB946AF} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime => Command(1): %windir%\system32\GWX\GWXUXWorker.exe -> /ScheduleUpgradeReminderTime
Task: {A623D17F-A887-4889-A71C-F3EF1DB946AF} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime => Command(2): C:\Windows\system32\GWX\GWXDetector.exe [2016-05-20] (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation)

EmptyTemp:
CloseProcesses:
cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end
*****************

Fout: (0) Mislukt om een herstelpunt te maken.
HKU\S-1-5-21-2454543121-984914155-2023200505-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{024e2270-87b5-11e6-a5c2-485b39602913} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{024e2270-87b5-11e6-a5c2-485b39602913} => niet gevonden
"HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\\SPReview" => is succesvol verwijderd
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32\\msacm.ac3filter" => is succesvol verwijderd
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32\\msacm.ac3filter" => niet gevonden
HKLM\Software\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{2D46B6DC-2207-486B-B523-A557E6D54B47} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{2D46B6DC-2207-486B-B523-A557E6D54B47} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{8A69D345-D564-463c-AFF1-A69D9E530F96} => is succesvol verwijderd
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\FancyStart daemon.lnk => is succesvol verplaatst
C:\Windows\Installer\{60D6618B-153F-4353-8185-908E676E5888}\_DCE9A4DB2A5F2786140FA3.exe => is succesvol verplaatst
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\ImageBrowser EX Agent.lnk => is succesvol verplaatst
C:\Program Files (x86)\Canon\ImageBrowser EX\MFManager.exe => is succesvol verplaatst
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\PROTOCOLS\Handler\livecall => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\PROTOCOLS\Handler\msnim => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} => niet gevonden
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger => is succesvol verplaatst
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ADSMOverlayIcon => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A825576B-0042-4F0F-8FB0-93CE0F054E69} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ADSMOverlayIcon1 => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A8D448F4-0431-45AC-9F5E-E1B434AB2249} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\AsusWSShellExt_B => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{6D4133E5-0742-4ADC-8A8C-9303440F7190} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\AsusWSShellExt_O => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{64174815-8D98-4CE6-8646-4C039977D808} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ADSMOverlayIcon => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{A825576B-0042-4F0F-8FB0-93CE0F054E69} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ADSMOverlayIcon1 => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{A8D448F4-0431-45AC-9F5E-E1B434AB2249} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ADSMEnDecExt => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{8BB925EB-A385-4F4D-B463-D9CC4A4F98F5} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\BackupContextMenuExtension => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{b1b96b20-da1d-4a3c-92c1-7229b32f2325} => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\BackupContextMenuExtension => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{b1b96b20-da1d-4a3c-92c1-7229b32f2325} => niet gevonden
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\ADSMEnDecExt => is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{8BB925EB-A385-4F4D-B463-D9CC4A4F98F5} => niet gevonden
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{0503B5DB-A89B-4036-84BB-9BA4B97D65BD}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0503B5DB-A89B-4036-84BB-9BA4B97D65BD}" => is succesvol verwijderd
C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B => is succesvol verplaatst
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0503B5DB-A89B-4036-84BB-9BA4B97D65BD}" => niet gevonden
"C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B" => niet gevonden
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B" => niet gevonden
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0503B5DB-A89B-4036-84BB-9BA4B97D65BD}" => niet gevonden
"C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B" => niet gevonden
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B" => niet gevonden
C:\Windows\system32\GWX => is succesvol verplaatst
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{0D9CBA75-D0A7-497D-9B71-1FFBA4B2FE54}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0D9CBA75-D0A7-497D-9B71-1FFBA4B2FE54}" => is succesvol verwijderd
C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig => is succesvol verplaatst
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0D9CBA75-D0A7-497D-9B71-1FFBA4B2FE54}" => niet gevonden
"C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig" => niet gevonden
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig" => niet gevonden
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{473E695D-8772-47F1-8254-A345A2FF0020}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{473E695D-8772-47F1-8254-A345A2FF0020}" => is succesvol verwijderd
C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent => is succesvol verplaatst
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{473E695D-8772-47F1-8254-A345A2FF0020}" => niet gevonden
"C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent" => niet gevonden
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent" => niet gevonden
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{A623D17F-A887-4889-A71C-F3EF1DB946AF}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A623D17F-A887-4889-A71C-F3EF1DB946AF}" => is succesvol verwijderd
C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime => is succesvol verplaatst
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime" => is succesvol verwijderd
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A623D17F-A887-4889-A71C-F3EF1DB946AF}" => niet gevonden
"C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime" => niet gevonden
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime" => niet gevonden
Proces succesvol afgesloten.

========= ipconfig /flushdns =========


Windows IP-configuratie

De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.

========= Einde van CMD: =========


========= netsh winsock reset =========


De Winsock-catalogus is opnieuw ingesteld.
De computer dient opnieuw te worden opgestart om het opnieuw instellen te voltooien.


========= Einde van CMD: =========


=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8388608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 7004357 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 1382 B
Windows/system/drivers => 2757478 B
Edge => 0 B
Chrome => 139263068 B
Firefox => 38336175 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Users => 0 B
Default => 33125 B
Public => 0 B
ProgramData => 0 B
systemprofile => 33685 B
systemprofile32 => 33253 B
LocalService => 33125 B
NetworkService => 13933846126 B
Dan Lumeij => 14143379 B
TEMP => 33125 B

RecycleBin => 3587136 B
EmptyTemp: => 13.2 GB tijdelijke gegevens verwijderd.

================================


Het systeem moest herstart worden.

==== Einde van Fixlog 17:27:28 ====
 

Abraham54

Administrator
Team lid
De tempmappen zijn geleegd:
EmptyTemp: => 13.2 GB tijdelijke gegevens verwijderd.

Dat is niet niks.

We gaan verder kijken, want ik vermoed dat er nog wel het een ander aan de hand is!

Download
ComboFix via één van deze locaties:
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je ComboFix start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
ComboFix opstarten:
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op ComboFix.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
ComboFix is opgestart:
  • Niet in het zwarte venster klikken, hierdoor kan ComboFix of zelfs Windows geheel "bevriezen"!
  • Combofix sluit tijdens de scan de internet verbinding – probeer deze tussentijds niet te herstellen!
  • Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw opgestart moet worden, dit is normaal.
  • Wanneer ComboFix gereed is, zal het het een logbestand voor je maken.
  • Post de inhoud van dit logbestand in je volgende bericht.
  • Indien het log niet opstart, is dit terug tevinden in C:\ComboFix.txt
Belangrijke opmerking:
  • Indien na de scan bij het opstarten van programma's er een error wordt getoond met de melding:
  • Er is geprobeerd een ongeldige bewerking uit te voeren op een registersleutel die is gemarkeerd voor verwijdering.
  • Start dan de computer opnieuw op.
 

Quini

Nieuw lid
ComboFix 18-08-08.01 - Dan Lumeij 13-03-2019 18:19:19.1.2 - x64
Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601.1.1252.31.1043.18.3037.1590 [GMT 1:00]
Gestart vanuit: c:\users\Dan Lumeij\Desktop\ComboFix.exe
AV: Microsoft Security Essentials *Disabled/Updated* {71A27EC9-3DA6-45FC-60A7-004F623C6189}
SP: Microsoft Security Essentials *Disabled/Updated* {CAC39F2D-1B9C-4A72-5A17-3B3D19BB2B34}
SP: Windows Defender *Disabled/Outdated* {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46}
* Nieuw herstelpunt werd aangemaakt
.
.
(((((((((((((((((((((((((((((((((( Andere Verwijderingen )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
.
c:\program files (x86)\Common Files\ASPG_icon.ico
.
.
(((((((((((((((((((( Bestanden Gemaakt van 2019-02-13 to 2019-03-13 ))))))))))))))))))))))))))))))
.
.
2019-03-13 17:30 . 2019-03-13 17:30 -------- d-----w- c:\users\TEMP\AppData\Local\temp
2019-03-13 17:30 . 2019-03-13 17:30 -------- d-----w- c:\users\Default\AppData\Local\temp
2019-03-13 13:41 . 2019-03-13 16:29 -------- d-----w- C:\FRST
2019-03-10 12:11 . 2019-03-05 13:03 14780224 ----a-w- c:\programdata\Microsoft\Microsoft Antimalware\Definition Updates\{582532B5-3837-42AC-98CE-0801D10B77B6}\mpengine.dll
2019-03-05 13:04 . 2019-03-05 13:03 14780224 ----a-w- c:\programdata\Microsoft\Microsoft Antimalware\Definition Updates\Backup\mpengine.dll
2019-03-01 13:07 . 2019-03-01 13:07 -------- d-----w- c:\users\Dan Lumeij\AppData\Roaming\JAM Software
.
.
.
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Find3M Rapport ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
2019-03-12 13:11 . 2013-07-29 18:58 842240 ----a-w- c:\windows\SysWow64\FlashPlayerApp.exe
2019-03-12 13:11 . 2013-07-29 18:58 175104 ----a-w- c:\windows\SysWow64\FlashPlayerCPLApp.cpl
2019-03-11 19:15 . 2010-07-27 15:54 45056 ----a-w- c:\windows\system32\acovcnt.exe
2009-04-08 17:31 . 2009-04-08 17:31 106496 ----a-w- c:\program files (x86)\Common Files\CPInstallAction.dll
2008-08-12 04:45 . 2008-08-12 04:45 155648 ----a-w- c:\program files (x86)\Common Files\MSIactionall.dll
.
.
((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Reg Opstartpunten )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
.
*Nota* lege verwijzingen & legitieme standaard verwijzingen worden niet getoond
REGEDIT4
.
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CCleaner Monitoring"="c:\program files\CCleaner\CCleaner64.exe" [2015-05-08 8322328]
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"UpdateLBPShortCut"="c:\program files (x86)\CyberLink\LabelPrint\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" [2009-05-20 222504]
"UpdateP2GoShortCut"="c:\program files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" [2009-05-20 222504]
"HDAudDeck"="c:\program files (x86)\VIA\VIAudioi\VDeck\VDeck.exe" [2009-07-13 2244096]
"HControlUser"="c:\program files (x86)\ASUS\ATK Hotkey\HControlUser.exe" [2009-06-19 105016]
"ATKOSD2"="c:\program files (x86)\ASUS\ATKOSD2\ATKOSD2.exe" [2009-07-07 8493624]
"ATKMEDIA"="c:\program files (x86)\ASUS\ATK Media\DMedia.exe" [2009-04-20 159744]
"GrooveMonitor"="c:\program files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe" [2009-02-26 30040]
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentversion\policies\system]
"ConsentPromptBehaviorAdmin"= 5 (0x5)
"ConsentPromptBehaviorUser"= 3 (0x3)
"EnableUIADesktopToggle"= 0 (0x0)
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\wow6432node\microsoft\windows nt\currentversion\drivers32]
"aux1"=wdmaud.drv
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\MsMpSvc]
@="Service"
.
R2 clr_optimization_v4.0.30319_64;Microsoft .NET Framework NGEN v4.0.30319_X64;c:\windows\Microsoft.NET\Framework64\v4.0.30319\mscorsvw.exe;c:\windows\Microsoft.NET\Framework64\v4.0.30319\mscorsvw.exe [x]
R2 MBAMService;MBAMService;c:\program files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe;c:\program files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe [x]
R2 SkypeUpdate;Skype Updater;c:\program files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe;c:\program files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe [x]
R3 AmUStor;AM USB Stroage Driver;c:\windows\system32\drivers\AmUStor.SYS;c:\windows\SYSNATIVE\drivers\AmUStor.SYS [x]
R3 GoogleChromeElevationService;Google Chrome Elevation Service;c:\program files (x86)\Google\Chrome\Application\72.0.3626.109\elevation_service.exe;c:\program files (x86)\Google\Chrome\Application\72.0.3626.109\elevation_service.exe [x]
R3 IEEtwCollectorService;Internet Explorer ETW Collector Service;c:\windows\system32\IEEtwCollector.exe;c:\windows\SYSNATIVE\IEEtwCollector.exe [x]
R3 MBAMWebAccessControl;MBAMWebAccessControl;c:\windows\system32\drivers\mwac.sys;c:\windows\SYSNATIVE\drivers\mwac.sys [x]
R3 NisDrv;Microsoft Network Inspection System;c:\windows\system32\DRIVERS\NisDrvWFP.sys;c:\windows\SYSNATIVE\DRIVERS\NisDrvWFP.sys [x]
R3 NisSrv;Microsoft Netwerkinspectie;c:\program files\Microsoft Security Client\NisSrv.exe;c:\program files\Microsoft Security Client\NisSrv.exe [x]
R3 SiSGbeLH;SiS191/SiS190 Ethernet Device NDIS 6.0 Driver;c:\windows\system32\DRIVERS\SiSG664.sys;c:\windows\SYSNATIVE\DRIVERS\SiSG664.sys [x]
R3 TsUsbFlt;TsUsbFlt;c:\windows\system32\drivers\tsusbflt.sys;c:\windows\SYSNATIVE\drivers\tsusbflt.sys [x]
R3 WatAdminSvc;Windows Activation Technologies-service;c:\windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe;c:\windows\SYSNATIVE\Wat\WatAdminSvc.exe [x]
S0 lullaby;lullaby;c:\windows\system32\DRIVERS\lullaby.sys;c:\windows\SYSNATIVE\DRIVERS\lullaby.sys [x]
S2 AFBAgent;AFBAgent;c:\windows\system32\FBAgent.exe;c:\windows\SYSNATIVE\FBAgent.exe [x]
S2 ASMMAP64;ASMMAP64;c:\program files\ATKGFNEX\ASMMAP64.sys;c:\program files\ATKGFNEX\ASMMAP64.sys [x]
S2 DiagTrack;Diagnostics Tracking Service;c:\windows\System32\svchost.exe;c:\windows\SYSNATIVE\svchost.exe [x]
S2 PDF Architect Helper Service;PDF Architect Helper Service;c:\program files (x86)\PDF Architect\HelperService.exe;c:\program files (x86)\PDF Architect\HelperService.exe [x]
S2 PDF Architect Service;PDF Architect Service;c:\program files (x86)\PDF Architect\ConversionService.exe;c:\program files (x86)\PDF Architect\ConversionService.exe [x]
S2 TomTomHOMEService;TomTomHOMEService;c:\program files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe;c:\program files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe [x]
S3 ETD;ELAN PS/2 Port Input Device;c:\windows\system32\DRIVERS\ETD.sys;c:\windows\SYSNATIVE\DRIVERS\ETD.sys [x]
S3 IntcHdmiAddService;Intel(R) High Definition Audio HDMI;c:\windows\system32\drivers\IntcHdmi.sys;c:\windows\SYSNATIVE\drivers\IntcHdmi.sys [x]
S3 MBAMProtector;MBAMProtector;c:\windows\system32\drivers\mbam.sys;c:\windows\SYSNATIVE\drivers\mbam.sys [x]
S3 VIAHdAudAddService;VIA High Definition Audio Driver Service;c:\windows\system32\drivers\viahduaa.sys;c:\windows\SYSNATIVE\drivers\viahduaa.sys [x]
.
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\wow6432node\microsoft\windows nt\currentversion\svchost]
LocalServiceAndNoImpersonation REG_MULTI_SZ SSDPSRV upnphost SCardSvr QWAVE wcncsvc
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\wow6432node\microsoft\active setup\installed components\{A6EADE66-0000-0000-484E-7E8A45000000}]
2018-09-20 06:32 327664 ----a-w- c:\program files (x86)\Adobe\Acrobat Reader DC\Esl\AiodLite.dll
.
.
--------- X64 Entries -----------
.
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"ASUS WebStorage"="c:\program files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\SERVICE\AsusWSService.exe" [2009-12-24 1736704]
"AmIcoSinglun64"="c:\program files (x86)\AmIcoSingLun\AmIcoSinglun64.exe" [2009-04-09 320000]
"ETDWare"="c:\program files\Elantech\ETDCtrl.exe" [2009-06-12 619392]
"IgfxTray"="c:\windows\system32\igfxtray.exe" [2010-08-25 161304]
"HotKeysCmds"="c:\windows\system32\hkcmd.exe" [2010-08-25 386584]
"Persistence"="c:\windows\system32\igfxpers.exe" [2010-08-25 415256]
"MSC"="c:\program files\Microsoft Security Client\msseces.exe" [2016-11-14 1353680]
.
------- Bijkomende Scan -------
.
uLocal Page = c:\windows\system32\blank.htm
uStart Page = Google
mLocal Page = c:\windows\SysWOW64\blank.htm
TCP: DhcpNameServer = 89.101.251.229 89.101.251.228
FF - ProfilePath - c:\users\Dan Lumeij\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\8d8qhkmv.default\
.
- - - - ORPHANS VERWIJDERD - - - -
.
Toolbar-Locked - (no file)
Toolbar-Locked - (no file)
HKLM-Run-Setwallpaper - c:\programdata\SetWallpaper.cmd
.
.
.
--------------------- VERGRENDELDE REGISTER SLEUTELS ---------------------
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\CLSID\{B019E3BF-E7E5-453C-A2E4-D2C18CA0866F}]
@Denied: (A 2) (Everyone)
@="FlashBroker"
"LocalizedString"="@c:\\Windows\\system32\\Macromed\\Flash\\FlashUtil64_32_0_0_156_ActiveX.exe,-101"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\CLSID\{B019E3BF-E7E5-453C-A2E4-D2C18CA0866F}\Elevation]
"Enabled"=dword:00000001
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\CLSID\{B019E3BF-E7E5-453C-A2E4-D2C18CA0866F}\LocalServer32]
@="c:\\Windows\\system32\\Macromed\\Flash\\FlashUtil64_32_0_0_156_ActiveX.exe"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\CLSID\{B019E3BF-E7E5-453C-A2E4-D2C18CA0866F}\TypeLib]
@="{FAB3E735-69C7-453B-A446-B6823C6DF1C9}"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Interface\{299817DA-1FAC-4CE2-8F48-A108237013BD}]
@Denied: (A 2) (Everyone)
@="IFlashBroker6"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Interface\{299817DA-1FAC-4CE2-8F48-A108237013BD}\ProxyStubClsid32]
@="{00020424-0000-0000-C000-000000000046}"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Interface\{299817DA-1FAC-4CE2-8F48-A108237013BD}\TypeLib]
@="{FAB3E735-69C7-453B-A446-B6823C6DF1C9}"
"Version"="1.0"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{B019E3BF-E7E5-453C-A2E4-D2C18CA0866F}]
@Denied: (A 2) (Everyone)
@="FlashBroker"
"LocalizedString"="@c:\\Windows\\SysWOW64\\Macromed\\Flash\\FlashUtil32_32_0_0_156_ActiveX.exe,-101"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{B019E3BF-E7E5-453C-A2E4-D2C18CA0866F}\Elevation]
"Enabled"=dword:00000001
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{B019E3BF-E7E5-453C-A2E4-D2C18CA0866F}\LocalServer32]
@="c:\\Windows\\SysWOW64\\Macromed\\Flash\\FlashUtil32_32_0_0_156_ActiveX.exe"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{B019E3BF-E7E5-453C-A2E4-D2C18CA0866F}\TypeLib]
@="{FAB3E735-69C7-453B-A446-B6823C6DF1C9}"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000}]
@Denied: (A 2) (Everyone)
@="Shockwave Flash Object"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\InprocServer32]
@="c:\\Windows\\SysWOW64\\Macromed\\Flash\\Flash32_32_0_0_156.ocx"
"ThreadingModel"="Apartment"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\MiscStatus]
@="0"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\ProgID]
@="ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.32"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\ToolboxBitmap32]
@="c:\\Windows\\SysWOW64\\Macromed\\Flash\\Flash32_32_0_0_156.ocx, 1"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\TypeLib]
@="{D27CDB6B-AE6D-11cf-96B8-444553540000}"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\Version]
@="1.0"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\VersionIndependentProgID]
@="ShockwaveFlash.ShockwaveFlash"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB70-AE6D-11cf-96B8-444553540000}]
@Denied: (A 2) (Everyone)
@="Macromedia Flash Factory Object"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB70-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\InprocServer32]
@="c:\\Windows\\SysWOW64\\Macromed\\Flash\\Flash32_32_0_0_156.ocx"
"ThreadingModel"="Apartment"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB70-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\ProgID]
@="FlashFactory.FlashFactory.1"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB70-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\ToolboxBitmap32]
@="c:\\Windows\\SysWOW64\\Macromed\\Flash\\Flash32_32_0_0_156.ocx, 1"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB70-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\TypeLib]
@="{D27CDB6B-AE6D-11cf-96B8-444553540000}"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB70-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\Version]
@="1.0"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\CLSID\{D27CDB70-AE6D-11cf-96B8-444553540000}\VersionIndependentProgID]
@="FlashFactory.FlashFactory"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\Interface\{299817DA-1FAC-4CE2-8F48-A108237013BD}]
@Denied: (A 2) (Everyone)
@="IFlashBroker6"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\Interface\{299817DA-1FAC-4CE2-8F48-A108237013BD}\ProxyStubClsid32]
@="{00020424-0000-0000-C000-000000000046}"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Classes\Wow6432Node\Interface\{299817DA-1FAC-4CE2-8F48-A108237013BD}\TypeLib]
@="{FAB3E735-69C7-453B-A446-B6823C6DF1C9}"
"Version"="1.0"
.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\ControlSet001\Control\PCW\Security]
@Denied: (Full) (Everyone)
.
Voltooingstijd: 2019-03-13 18:34:28
ComboFix-quarantined-files.txt 2019-03-13 17:34
.
Pre-Run: 13.353.631.744 bytes beschikbaar
Post-Run: 13.033.078.784 bytes beschikbaar
.
- - End Of File - - 7130CDDDE80A8125282BBDA82FBDB84B
5C616939100B85E558DA92B899A0FC36
 

Abraham54

Administrator
Team lid
Prima gedaan.

Er zit een oude Malwarebytes MBAM in deze Windows!

Download
MalwareBytes Anti-Malware.

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8: en Windows 10: via rechtsklik op mbam-setup.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op Instellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.

Indien jij MBAM meteen als gratis versie wil gebruiken in plaatst van de veertien dagen durende demo met al zijn toeters en bellen te gebruiken, kijk dan hier
 

Quini

Nieuw lid
Hopen dat dit de goede log is. Programma komt niet precies overeen met de instructies, misschien door de premium variant.. ps. programma heeft 3 uur gedraaid bijna voor de scan; is dit gebruikelijk?

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Logboekdetails-
Scandatum: 13-03-19
Scantijd: 18:52
Logbestand: cc8aed68-45b8-11e9-ba58-485b39602913.json

-Software-informatie-
Versie: 3.7.1.2839
Versie componenten: 1.0.538
Update pakketversie: 1.0.9672
Licentie: Proef

-Systeeminformatie-
Besturingssysteem: Windows 7 Service Pack 1
Processor: x64
Bestandssysteem: NTFS
Gebruiker: DanLumeij-PC\Dan Lumeij

-Scansamenvatting-
Scantype: Bedreigingsscan
Scan geactiveerd door: Handmatig
Resultaat: Voltooid
Objecten gescand: 339056
Dreigingen herkend: 8
Dreigingen in quarantaine: 8
Verstreken tijd: 2 u., 59 min, 50 sec

-Scanopties-
Geheugen: Ingeschakeld
Opstarten: Ingeschakeld
Bestandssysteem: Ingeschakeld
Archieven: Ingeschakeld
Rootkits: Ingeschakeld
Heuristiek: Ingeschakeld
POP: Detectie
POA: Detectie

-Scandetails-
Proces: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Module: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Registersleutel: 2
PUP.Optional.MindSpark.Generic, HKU\S-1-5-21-2454543121-984914155-2023200505-1000\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\SearchFormsOnlineTooltab Uninstall Internet Explorer, In quarantaine, [1731], [356944],1.0.9672
PUP.Optional.MindSpark.Generic, HKU\S-1-5-21-2454543121-984914155-2023200505-1000\SOFTWARE\SearchFormsOnline, In quarantaine, [1731], [444113],1.0.9672

Registerwaarde: 2
PUP.Optional.MindSpark.Generic, HKU\S-1-5-21-2454543121-984914155-2023200505-1000\SOFTWARE\SearchFormsOnline|START PAGE, In quarantaine, [1731], [444113],1.0.9672
PUP.Optional.MindSpark, HKU\S-1-5-21-2454543121-984914155-2023200505-1000\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\SearchFormsOnlineTooltab Uninstall Internet Explorer|PUBLISHER, In quarantaine, [614], [352442],1.0.9672

Registerdata: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Gegevensstroom: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Map: 2
PUP.Optional.MindSpark.Generic, C:\USERS\DAN LUMEIJ\APPDATA\LOCAL\SearchFormsOnlineTooltab, In quarantaine, [1731], [356944],1.0.9672
PUP.Optional.WinZipDriverUpdater, C:\PROGRAM FILES\WinZip Driver Updater, In quarantaine, [1646], [364824],1.0.9672

Bestand: 2
PUP.Optional.MindSpark.Generic, C:\USERS\DAN LUMEIJ\APPDATA\LOCAL\SearchFormsOnlineTooltab\TooltabExtension.dll, In quarantaine, [1731], [356944],1.0.9672
PUP.Optional.DriverToolkit, C:\USERS\DAN LUMEIJ\DOWNLOADS\DRIVERTOOLKITINSTALLER.EXE, In quarantaine, [989], [512879],1.0.9672

Fysieke sector: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

WMI: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)


(end)
 

Abraham54

Administrator
Team lid
We schieten in ieder geval op met opschonen.

Download
AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie
Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
 

Quini

Nieuw lid
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.2.7.0
# -------------------------------
# Build: 01-30-2019
# Database: 2019-03-11.1 (Cloud)
# Support: Customer Support & Help Center
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 03-13-2019
# Duration: 00:00:06
# OS: Windows 7 Home Premium
# Cleaned: 7
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

Deleted HKCU\Software\AppDataLow\Software\Smartbar
Deleted HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UpgradeCodes\50D2BAFD096C90345A82B25A790BDF69
Deleted HKLM\Software\Classes\Installer\UpgradeCodes\50D2BAFD096C90345A82B25A790BDF69
Deleted HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules|UDP Query User{B90FB7E0-8FB2-468F-8ED3-B158335DAD36}C:\users\dan lumeij\appdata\local\popcorn time\nw.exe
Deleted HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules|TCP Query User{DE81C0C2-9890-4AF8-8D92-AFAD1304E439}C:\users\dan lumeij\appdata\local\popcorn time\nw.exe
Deleted HKCU\Software\SlimWare Utilities Inc
Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\SlimWare Utilities Inc

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [2156 octets] - [13/03/2019 22:25:52]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########
 

Abraham54

Administrator
Team lid
Download de
ESET Online Scanner naar je bureaublad.

Eset Online Scanner uitvoeren.
  • Dubbelklik op "esetonlinescanner_enu.exe", "Terms of use" opent vink daar "Download latest version of ESET Online Scanner" aan.
  • Klik vervolgens op de knop "Accept", wanneer u een melding krijgt van het Gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • "Computer scan settings" opent, vink daar "Enable detection of potentially unwanted applications" aan.
  • Klik op "Advanced settings", zorg dat daar de volgende items zijn aangevinkt.

    - Enable detection of potentially unsafe applications
    - Enable detection of suspicious applications
    - Scan archives
    - Enable Anti-Stealth technology
    - Clean threats automatically
  • Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met Eset gaat dan sneller. ( zet deze na de scan weer aan)
  • Klik op "Scan", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
Na het scannen:
  • Als er niks word gevonden klik op "Finish", het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Show list of results", klik op "Save to text file.." geef als Bestandsnaam "Eset.txt" en plaats het op je bureaublad.
  • Klik vervolgens rechts boven op "X" (de bedreigingen zijn dan verwijderd), het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Voeg het logbestand met de naam "Eset.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.
 

Quini

Nieuw lid
al die opties ed wat je aangeeft kan ik niet terugvinden
Dit is wat een quick scan oplevert

13-3-2019 23:10:25
Files scanned: 5895
Infected files: 0
Cleaned threats: 0
Total scan time: 00:18:15
Scan status: Finished
 

Abraham54

Administrator
Team lid
Dat is dan mooi.

Doe voor de zekerheid nogmaals een scan met Malwarebytes AdwCleaner en post aansluitend het log.
 

Quini

Nieuw lid
Bij deze de log. Ik wil overigens even aangeven dat ik vermoed dat toch die schijf weer snel volloopt. Toen we die 13GB bijna vrijmaakten had ik 12,2 GB vrij op de harde schijf. Nu een dag later is het nog maar 10,9 GB. Lijkt me sterk dat die paar programma's zo veel plaats innemen? Verder heb ik niks meer gedaan op de laptop

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Logboekdetails-
Scandatum: 14-03-19
Scantijd: 15:03
Logbestand: ef5c3df2-4661-11e9-a8d6-485b39602913.json

-Software-informatie-
Versie: 3.7.1.2839
Versie componenten: 1.0.538
Update pakketversie: 1.0.9682
Licentie: Proef

-Systeeminformatie-
Besturingssysteem: Windows 7 Service Pack 1
Processor: x64
Bestandssysteem: NTFS
Gebruiker: DanLumeij-PC\Dan Lumeij

-Scansamenvatting-
Scantype: Bedreigingsscan
Scan geactiveerd door: Handmatig
Resultaat: Voltooid
Objecten gescand: 339183
Dreigingen herkend: 0
Dreigingen in quarantaine: 0
Verstreken tijd: 2 u., 58 min, 55 sec

-Scanopties-
Geheugen: Ingeschakeld
Opstarten: Ingeschakeld
Bestandssysteem: Ingeschakeld
Archieven: Ingeschakeld
Rootkits: Ingeschakeld
Heuristiek: Ingeschakeld
POP: Detectie
POA: Detectie

-Scandetails-
Proces: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Module: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Registersleutel: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Registerwaarde: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Registerdata: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Gegevensstroom: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Map: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Bestand: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Fysieke sector: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

WMI: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)


(end)
 

Abraham54

Administrator
Team lid
De tools zelf niet nee.

We gaan nu eerst opruimen en daarna gaan we kijken wat een opruim tool en defragmenteersoftware het tempo van de machine van jouw vader verbeteren zal.

Opruimen:

Stap •1• Combofix verwijderen
ComboFix verwijderen:

  • ga daarvoor naar Start - Uitvoeren:
  • kopieer en plak hierin het volgende: Combofix /Uninstall
  • klik daarna op OK.
  • ComboFix start op en het lijkt erop dat het tool zich installeert, maar dat is niet zo;
  • indien het goed is, krijg je vervolgens een melding, dat Combofix verwijderd werd.
Voorbeeld:



Uitvoeren kan ook gestart worden door gelijktijdig de "Windowstoets + R-toets" in te drukken.

Dit zal Combofix verwijderen inclusief gerelateerde mappen en bestanden,
herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies,
gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen
en reset Systeemherstel opnieuw.


Stap •2• het tool Delfix gebruiken
Download
Delfix by Xplode naar het bureaublad.



Delfix by Xplode opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op delfix.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10 rechtsklik op delfix.exe en kies "Als Administrator uitvoeren".
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer het tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft jij echter niet te plaatsen.
Start jouw computer hierna opnieuw op, indien er daarna nog programma's of log bestanden aanwezig zijn, mag je die handmatig verwijderen.

Maak daarna desgewenst een nieuw herstelpunt aan.
Overigens zal Windows normaal gesproken dit na de herstart ook gedaan hebben.
 

Quini

Nieuw lid
ik weet dat het niet hoeft, maar zal de log even plaatsen. Computer wordt nu opnieuw opgestart, ik hoor wel wat de verdere stappen zijn

# DelFix v1.013 - Logfile created 14/03/2019 at 20:37:15
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : Dan Lumeij - DANLUMEIJ-PC
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\Combofix
Deleted : C:\FRST
Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\ComboFix.txt
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Dan Lumeij\Desktop\FRST64.exe
Deleted : C:\Users\Dan Lumeij\Downloads\adwcleaner_7.2.7.0.exe
Deleted : C:\Windows\NIRCMD.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner
Deleted : HKLM\SOFTWARE\Swearware

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #828 [ComboFix created restore point | 03/14/2019 19:36:51]

New restore point created !

~ Resetting system settings ... OK

########## - EOF - ##########
 

Abraham54

Administrator
Team lid
Is er al weer extra ruimte op de HD ontstaan?
 
Bovenaan Onderaan