• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

C++

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Ik heb hier een paar keer C++ in mijn programma's en onderdelen:

Microsoft visual C++ 2008 redistributable - x86
Microsoft visual C++ 2008 redistributable - x64
Microsoft visual C++ 2010 x64 redistributable
Microsoft visual C++ 2008 redistributable x64
Microsoft visual C++ 2008 redistributable - x86
Microsoft visual C++ 2015 redistributable x64
Microsoft visual C++ 2012 redistributable x64
Microsoft visual C++ 2015 redistributable x86
Microsoft visual C++ 2012 redistributable x86
Microsoft visual C++ 2013 redistributable x64
Microsoft visual C++ 2005 redistributable
Microsoft visual C++ 2013 redistributable x86
Microsoft visual C++ 2010 x86 redistributable
Microsoft visual C++ 2005 redistributable


Is toch niet nodig of wel,omdat mijn pc zo goed als vol is (mijne C:\ staat al in het rood).
Ik weet dat C++ dient om te programmeren,waarom staat dat dan in mijn programma's?grt
 
Diverse programma's die jij op je computer hebt geïnstalleerd, maken gebruik van verschillende versies van Microsoft Visual C++.
Het ene programma verlangt de aanwezigheid van versie 2008, terwijl het andere programma de aanwezigheid van versie 2012 vereist.
Mijn advies luidt dan ook: alles laten staan.

Lees er hier meer over: https://www.howtogeek.com/256245/wh...visual-c-redistributables-installed-on-my-pc/
 
Dankjewel,is de functie om iemand te bedanken er niet meer?
 
De Bedankt-knop die je kende van de vorige forumsoftware (vBulletin) is verdwenen.
Daarvoor in de plaats hebben we nu de Leuk-knop. Die staat rechtsonder iedere post (behalve posten van je zelf, want je kunt jezelf niet bedanken of leuk vinden, ook al vind je jezelf nog zo leuk; het is niet anders... ;)).

59300136455c2-Leuk-knop.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan