• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Californië en de daklozen aldaar

Lange Pier geloof jij wel of niet in het feit dat waarheid een relatief begrip is?
 
Alles is subjectief en ook relatief.
Geloven? ik probeer dat zo veel mogelijk te vermijden.

En alles wat via de media tot je komt is gekleurd, lijkt mij logisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat stuk wat je schrijft over de media daarin liggen we dan op één lijn. Dat is zeker goed om in het achterhoofd te houden.
 
Ik ben heel erg blij dat er meer zijn die denken zoals ik!!
 
ik weet niet of waar is maar het is wel erg voor die mensen, nog 5 jaar VVD beleid en ons land ziet er ook zo uit.
 
Het is naar mijn mening waar en ik hoop dat jij geen gelijk krijgt!
 
Och... Weet je wat het is, Abraham54? Ik weet niet of het in de US erger is dan hier, maar hier kampen we ook met veel daklozen. Wat wordt daarvoor gedaan? En de immigranten, hoe zit het daarmee in al die kampen? Nederland een van de rijkste landen van de wereld. De US de rijkste? De rijkdom is maar slecht verdeeld in de wereld en er zou hoop zijn als dat minder wordt. Maar het wordt met de dag erger!!
Drie miljoen voor de baas van ING!! Ik walg ervan.....
perloc
 
Och... Weet je wat het is, Abraham54? Ik weet niet of het in de US erger is dan hier, maar hier kampen we ook met veel daklozen. Wat wordt daarvoor gedaan? En de immigranten, hoe zit het daarmee in al die kampen? Nederland een van de rijkste landen van de wereld. De US de rijkste? De rijkdom is maar slecht verdeeld in de wereld en er zou hoop zijn als dat minder wordt. Maar het wordt met de dag erger!!
Drie miljoen voor de baas van ING!! Ik walg ervan.....
Maar wij allemaal hebben wel 6 miljard moeten opbrengen om ING overeind te houden!
perloc
 
Hoi Perloc, jammer dat ik jouw schrijven nu pas zie.
Appels met peren vergelijken is natuurlijk moeilijk.
Maar de VS, met een onfatsoenlijk hoog budget voor defensie, heeft daardoor geen geld om de infrastructuur te verbeteren en ga zo maar door.
Daarnaast moet de torenhoge schuld van dat land moet ook afbetaald worden - dit jaar 500 miljard dollar.
Geld voor de bevolking is er daardoor steeds minder.
Gepensioneerde babyboomers die zich thans in grote getale (steeds meer) failliet laten verklaren - let wel, dat zijn de mensen die VS mede hebben opgebouwd.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan