• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Canon pixma mp495 vraagt om downloaden bureaubladbeheer.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Dag, probeer een scan te maken met deze printer/scanner, lijkt die goed te doen. maar aan het einde krijg ik een melding " Een benodigde functie ontbreekt, installeer het programma "bureaublad ervaring van serverbeheer", en start de computer opnieuw op. Vind op net alleen wat van dit programma i.c.m. servers, maar hier gaat het gewoon om een Windows pc.
Ook staat er bij apparaat beheer bij de desktop dat er een probleem mee is (geel driehoekje teken) , en vervolgens als ik erop klik dat er geen stuurprogramma is geïnstalleerd bij een onbekend apparaat, weet niet of printer daar ook normaal gesproken tussen hoort te staan, maar dit geval dus niet. Staat wel vermeld (en juist afgebeeld) bij het rijtje geïnstalleerde printers (anderen zijn virtuele "variétijten"). Driver is geïnstalleerd en Xp compatibiliteit ook al geprobeerd, kan gewoon in menu komen. Of iemand hier nog een idee heeft (die die delen wil, thuh) nog misschien ?.................

Even later, druk ipv scannen op voorbeeld en maakt zelfde scan geluid, en krijg heel netjes gewoon een afbeelding weergegeven. Verhip, das eigenlijk alles wat ik wil, maar niet mogelijk lijkt het nu om die op te slaan ergens. Iemand tip voor dit laatste hinderdniksjuh .......... hindernisje ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag kan verwijderd om mijn part, titel is verkeerd.
 
Welke titel had er dan moeten staan? Dan pas ik de titel aan en kan je gewoon dit topic gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan