• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Casemodgallery

Ik zou geen hout gaan gebruiken, zou een gebruikte behuizing o.i.d. en dan modden. Stalen behuizing neemt warmte op en hout niet.

Mocht je het toch van hout willen maken zorg dat de kast een goede airflow heeft en dat je de achterkant en de plaat voor een moederbord van een behuizing kan inbouwen. Verder de hoeken goed verstevigen, meet alles 2 keer op het leg alle componenten eerst voor je neer en kijk goed hoe groot de kast moet worden.
Voor het mooiste resultaat kun je het hout het beste frezen, schuren en dan spuiten.

Voor tutorials kun je ook Googlen of op YouTube kijken, staat vast wel wat tussen wat je kan gebruiken.

Veel succes lemstraatje:smile:.
 
thnx, hoezo zijn de achterkant en plaat zo belangrijk?
dat van de airflow had k al bedacht, onder erin boven eruit toch?
 
als je bedoelt met "wil je iets van een desktop pc gaan maken?" of k het als "skelet" ga gebruiken en hout erom heen, nee. ik ga dus helemaal van hout maken, van voor af aan :) het enige wat er niet van hout is is de computer onderdelen(en de ledjes die erin komen)
 
heel grappig :p
gewoon alle standaard onderdelen,die nodig zijn, behalve de complete pc kast zelf(hoop dat ik nu wel duidelijk ben?:))
 
Wauw, gaaf hoor!
wel hier foto's posten door het gehele proces door he! (A)

succes ! :D
 
thnx, als k eraan ga beginnen doe k dat
wordt ergens in de vakantie
 
vraagje: op mijn Moederboard zit een groen ledje, maar de andere ledjes in mijn PC zijn blauw, zou ik deze kunnen vervangen voor een ander? zoja, waar zou ik deze kunnen kopen?

(en blauw is ofc vl toffer :p)
 
Je kan het LEDje vervangen uiteraard maar je hebt hiervoor een soldeerstation nodig voor printplaatjes, dus met een klein puntje etc..

Hier kun je verschillende LEDjes vinden. Volgensmij moet je 5mm blauw hebben.

Hoe dan ook, mocht het fout gaan bijvoorbeeld tin morsen op je moederbord kun je hem wegsmijten. Als je nog een oud moederbord heb zou ik eerst op die uitproberen voordat je er aan gaat beginnen of gewoon op een stukje printplaat ofzo.

Succes. :)

Edit: Ik was zelf ook al op het idee gekomen om dat te doen maar het leek mij niet zo'n goed idee. Als je ervaring met solderen heb no problemo uiteraard.
 
Heel mooi! :D Helaas kan ik zelf niet casemodden, t word tijd dat ik dat een keer ga leren want het lijkt me best leuk. :p
 
Heb wat nieuwe spullen besteld:
Heb hier 64 bits XP Pro liggen, 4GB Corsair Dominator geheugen(PC8500).

Verder heb ik nog de Antec Twelve Hundred besteld, Zalman Reserator 1 v2 waterkoelingsysteem, nog 2 fans en grills.

Moet komende week binnnen komen. Zit al week te wachten omdat de kast niet op voorraad was. Levertijd 2 weken. -_-

Antec Twelve Hundred rev..
De kast in de review is helemaal kaal omdat het een van de eerste modellen was. Er komen nu fans bij etc. Lees de review, zitten wat leuke dingetjes op deze case.
 
dit is toch een gallery??? dus post fotos en geen discussie's. maak voor projecten gewoon een topic aan ofzo.

Ben op dit moment bezig met me pc. ff me waterkoeling aanpassen etc. komen binnenkort wel foto's
hier een zoethoudertje, onlangs me xbox 360 gemod.

 
gaat iemand hier nieuw leven in blazen d.m.v een paar leuke pics? anders is het een beetje zonde, is al 2 jaar niet op gereageerd
 
hier de foto's van mn kast op school :D

kXChCu.png


WWJVzB.png


nog niet af (A)

PC thuis. (oud en leegehaald)
dsc00060mt.jpg

dsc00206j.jpg

dsc00207ii.jpg


Huidige PC :D
(misschien wat tips voor mod? overspuiten ofzo? mooi logo erop?)
dsc00199z.jpg

dsc00200tt.jpg

dsc00208vj.jpg

dsc00211eg.jpg

dsc00211airflow.jpg

dsc00212yy.jpg
 
mod je ook case's voor geld
 
ben er niet heel erg goed in, maar dat zou ik best wel eens willen proberen ja :)
 
welke mods heb jij gemaakt?
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan